Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli świece i kable WN wymieniałeś ,to chyba zostaje sterownik , ale to kosztowna loteria i nie wiadomo czy będzie poprawa.Warto jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa , bo może pompka siada

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-400257
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ja bym jeszcze sprawdził sondę lambda, jej działanie ma duże znaczenie w doborze dawki paliwa, może ma walniętą grzałkę i dłużej się rozgrzewa, a dopuki sonda się nie rozgrzeje silnik pracuje na uśrednionych wartościach, no i ważne czy po rozgrzaniu chodzi w pełnym zakresie bo jeśli nie to też lipa

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-400361
Udostępnij na innych stronach

ja bym jeszcze sprawdził sondę lambda

 

Fakt , gdzieś czytałem jak można ją zresetować ( nie pamiętam gdzie ). Manewr był robiony jakimś op-comem (lub coś w tym stylu )

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-400390
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie obawiam sie sterownika....ale lambda raczej oki bo bywa ze nawet jak sie rozgrzeje to jest oki...

kabli nie wymieniałem bo mam DIS....jeszcze chce sprobować czujnik położenia przepustnicy...bo moze on podaje złe wartości i za mało paliwka daje...tylko nie wiem czy to ma związek...sprobować warto chyba...???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-401679
Udostępnij na innych stronach

Czujnika w ciemno nie wymieniaj, sprawdź op-comem jak wyglądają wartości rzeczywiste.

Druga rzecz to czujnik ciśnienia bezwzględnego, powinieneś mieć to ciulstwo w okolicach podszybia. Sprawdź wężyki od niego. Po drodze powinna być taka mała czarna plastikowa puszka do której dochodzą dwa przewody, pomiń ją odłącz rurki nie odłączając przewodów i połącz rurki za pomocą długopisu lub innego łącznika, żeby tylko powietrze miało swobodny przepływ.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-401691
Udostępnij na innych stronach

kabli nie wymieniałem bo mam DIS

 

No właśnie . Mógłbyś wziąć spryskiwacz i wieczorem na odpalonym silniku prysnąć po kablach czy nie iskrzą. Oporność cewki ( i kabli ) , też warto sprawdzić - nic nie jest wieczne.

Chyba , że pisząc dis , masz na myśli osobną cewkę na cyl.

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-401887
Udostępnij na innych stronach

Chyba , że pisząc dis , masz na myśli osobną cewkę na cyl.

 

mam cały moduł DIS....

 

zauwazylem nowe objawy...juz nie jest taki mocny na zimnym...caly czzas srednio mam moc...zaczął podszarpywac i czasami troszke dymic na bialo...

 

chyba wtryskiwacze dokonały żywota:)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-402067
Udostępnij na innych stronach

Czujnika w ciemno nie wymieniaj, sprawdź op-comem jak wyglądają wartości rzeczywiste.

Druga rzecz to czujnik ciśnienia bezwzględnego, powinieneś mieć to ciulstwo w okolicach podszybia. Sprawdź wężyki od niego. Po drodze powinna być taka mała czarna plastikowa puszka do której dochodzą dwa przewody, pomiń ją odłącz rurki nie odłączając przewodów i połącz rurki za pomocą długopisu lub innego łącznika, żeby tylko powietrze miało swobodny przepływ.

 

hmmm...a co mi to powie?? odpinalem wężyk od regulatora cisnienia i auto pracowalo nierówno. ale jak zatkałem ten wężyk pacem to wracało do normy:) nie probowałem tak jezdzic...sprawdzalem na jałowym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-402070
Udostępnij na innych stronach

Wartości czujnika położenia przepustnicy muszą się zmieniać liniowo, miałem przypadek nowego czujnika, który od początku pokazywał 40% otwarcia przepustnicy. Co do czujnika ciśnienia bezwzględnego to on prawdopodobnie pracuje dobrze, ale po drodze jest jeszcze takie czarne ustrojstwo, które nie jest potrzebne, a czasami potrafi nieźle namieszać ;-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-402231
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

A czy moze być opcja zatkanego katalizatora albo wydechu? auto miało remont silnika bo jarało olej hektolitrami...zrobiłem tak około 50 tyś km:)

czy mogłem zatkać kata przez to?albo wydech? wlasnie kupilem nowy wydech i bede zakładał a spawacz proponuje tłumik zamontowac zamiast katalizatora...strumiennicy nie poleca...

 

czy moze być tak ze jak sie nagrzewa katalizator to sie zatyka?

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44288-astra-g-16-16v-s%C5%82aba-dynamika/page/2/#findComment-405950
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności