Gość nuanda Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Witam, Nie do końca wiem czy ten post powinien być tu ale zaryzykuję. Jestem od niedawna wąłścicielem kadzia w budzie sedana i silniczkiem 1.3 z 88r. Po pierwszym zakupie części i drobnych naprawach - zakochałem się w tym autku. Kupiłem dość okazyjnie bo buda była w super stanie, środek rewelacja jak na ten wiek. Wystarczy dobrze poczyścić i będzie miodzio. Ale... Dziś wymieniałem bębny więc była okazja dobrze się przyjrzeć od spodu. I tu już nie jest tak super. Owszem antykorozja była kiedyś kładziona na to autko, ale swoje lata przecież ma. Najpilniesze do zrobienia to spawanie (wymiana) okolicy prawego wachacza i z tyłu podłużnice (tu nie jest tak tragicznie) I teraz pytanie- Gdzie w Warszawie (może ktoś wie) jest dobry fachura który ze mnie skóry nie zedrze i ladnie mi spód pospawa i zakonserwuje? I drugie pytanie (wybaczcie częściowemu laikowi) czy do takiego przedsięwzięcia trzeba będzie calutką furę rozebrać? Licze, że ktoś odpowie, pomoże, pokieruje Z góry Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44849-gdzie-spawa%C4%87-w-wawie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel675 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Najprawdopodobniej trzeba bedzie wyciagac siedzenia,kanape i sciagnac wykladzine...co do kosztu to zalezy gdzie zrobisz. Nie oddawaj do warsztatu bo Cie niezle skasuja...Najlepiej komus kto robi ,,domowo''po godzinach pracy. Progi,nadkola i tylne blotniki masz zdrowe?? Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez daro zbędny cytat Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44849-gdzie-spawa%C4%87-w-wawie/#findComment-402047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) W dniu 19.08.2011 o 10:07, daniel675 napisał: Nie oddawaj do warsztatu bo Cie niezle skasuja...Najlepiej komus kto robi ,,domowo''po godzinach pracy dokładnie i w warsztatach często nie chce im się takich rzeczy robić. Znajdź jakiegoś majstra ze spawarką Jeżeli podłużnice z tyłu na samym końcu to wystarczy uprzątnąć bagażnik, a do spawania okolic wahacza przedniego wystarczy zwinąć wykładzinę od przodu do miejsca gdzie będzie spawane (wyjmowanie siedzeń i kanapy to raczej nie koniecznie -chyba że będzie coś spawane w miejscach pod nimi). W mojej byłej asconie temat spawania przerobiłem kilka razy (raz nawet koło butli z gazem). Kolega spawał a ja siedziałem w kabinie z mokrą szmatą i co jakiś czas tylko przygaszałem drobne "pożary" - to tylko lakier w miejscach spawania się zapalał i tyle, a miejsce spawania od butli oddzieliłem blachą. Ogólnie jeżeli coś będzie spawane do podłogi to wystarczy odsunąć wykładzinę w miejscu spawania i pilnować żeby się lakier nie palił (przygaszać). Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez xflash Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44849-gdzie-spawa%C4%87-w-wawie/#findComment-402064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuanda Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 W dniu 19.08.2011 o 11:21, xflash napisał: dokładnie i w warsztatach często nie chce im się takich rzeczy robić. Znajdź jakiegoś majstra ze spawarką Jeżeli podłużnice z tyłu na samym końcu to wystarczy uprzątnąć bagażnik, a do spawania okolic wahacza przedniego wystarczy zwinąć wykładzinę od przodu do miejsca gdzie będzie spawane (wyjmowanie siedzeń i kanapy to raczej nie koniecznie -chyba że będzie coś spawane w miejscach pod nimi). W mojej byłej asconie temat spawania przerobiłem kilka razy (raz nawet koło butli z gazem). Kolega spawał a ja siedziałem w kabinie z mokrą szmatą i co jakiś czas tylko przygaszałem drobne "pożary" - to tylko lakier w miejscach spawania się zapalał i tyle, a miejsce spawania od butli oddzieliłem blachą. Ogólnie jeżeli coś będzie spawane do podłogi to wystarczy odsunąć wykładzinę w miejscu spawania i pilnować żeby się lakier nie palił (przygaszać). Tak podłużnice tylne to tylko kosmetyka. Pasy i przedni i tylny spoko. Progi zrobię tak raczej na wszelki wypadek, nadkola i błotniki rewelka dwie malutkie purchle rudej (zdrapywalem i jest spoko). Przedni błotnik lewy do wymiany ale to mozna samemu. A znacie jakiegoś speca co by mi to zrobił? Będę wdzięczny za namiary. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44849-gdzie-spawa%C4%87-w-wawie/#findComment-402141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.