Gość nuanda Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Witam, Nie do końca wiem czy ten post powinien być tu ale zaryzykuję. Jestem od niedawna wąłścicielem kadzia w budzie sedana i silniczkiem 1.3 z 88r. Po pierwszym zakupie części i drobnych naprawach - zakochałem się w tym autku. Kupiłem dość okazyjnie bo buda była w super stanie, środek rewelacja jak na ten wiek. Wystarczy dobrze poczyścić i będzie miodzio. Ale... Dziś wymieniałem bębny więc była okazja dobrze się przyjrzeć od spodu. I tu już nie jest tak super. Owszem antykorozja była kiedyś kładziona na to autko, ale swoje lata przecież ma. Najpilniesze do zrobienia to spawanie (wymiana) okolicy prawego wachacza i z tyłu podłużnice (tu nie jest tak tragicznie) I teraz pytanie- Gdzie w Warszawie (może ktoś wie) jest dobry fachura który ze mnie skóry nie zedrze i ladnie mi spód pospawa i zakonserwuje? I drugie pytanie (wybaczcie częściowemu laikowi) czy do takiego przedsięwzięcia trzeba będzie calutką furę rozebrać? Licze, że ktoś odpowie, pomoże, pokieruje Z góry Dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44849-gdzie-spawa%C4%87-w-wawie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel675 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Najprawdopodobniej trzeba bedzie wyciagac siedzenia,kanape i sciagnac wykladzine...co do kosztu to zalezy gdzie zrobisz. Nie oddawaj do warsztatu bo Cie niezle skasuja...Najlepiej komus kto robi ,,domowo''po godzinach pracy. Progi,nadkola i tylne blotniki masz zdrowe?? Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez daro zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44849-gdzie-spawa%C4%87-w-wawie/#findComment-402047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Nie oddawaj do warsztatu bo Cie niezle skasuja...Najlepiej komus kto robi ,,domowo''po godzinach pracy dokładnie i w warsztatach często nie chce im się takich rzeczy robić. Znajdź jakiegoś majstra ze spawarką Jeżeli podłużnice z tyłu na samym końcu to wystarczy uprzątnąć bagażnik, a do spawania okolic wahacza przedniego wystarczy zwinąć wykładzinę od przodu do miejsca gdzie będzie spawane (wyjmowanie siedzeń i kanapy to raczej nie koniecznie -chyba że będzie coś spawane w miejscach pod nimi). W mojej byłej asconie temat spawania przerobiłem kilka razy (raz nawet koło butli z gazem). Kolega spawał a ja siedziałem w kabinie z mokrą szmatą i co jakiś czas tylko przygaszałem drobne "pożary" - to tylko lakier w miejscach spawania się zapalał i tyle, a miejsce spawania od butli oddzieliłem blachą. Ogólnie jeżeli coś będzie spawane do podłogi to wystarczy odsunąć wykładzinę w miejscu spawania i pilnować żeby się lakier nie palił (przygaszać). Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez xflash   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44849-gdzie-spawa%C4%87-w-wawie/#findComment-402064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuanda Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 dokładnie i w warsztatach często nie chce im się takich rzeczy robić. Znajdź jakiegoś majstra ze spawarką Jeżeli podłużnice z tyłu na samym końcu to wystarczy uprzątnąć bagażnik, a do spawania okolic wahacza przedniego wystarczy zwinąć wykładzinę od przodu do miejsca gdzie będzie spawane (wyjmowanie siedzeń i kanapy to raczej nie koniecznie -chyba że będzie coś spawane w miejscach pod nimi). W mojej byłej asconie temat spawania przerobiłem kilka razy (raz nawet koło butli z gazem). Kolega spawał a ja siedziałem w kabinie z mokrą szmatą i co jakiś czas tylko przygaszałem drobne "pożary" - to tylko lakier w miejscach spawania się zapalał i tyle, a miejsce spawania od butli oddzieliłem blachą. Ogólnie jeżeli coś będzie spawane do podłogi to wystarczy odsunąć wykładzinę w miejscu spawania i pilnować żeby się lakier nie palił (przygaszać). Tak podłużnice tylne to tylko kosmetyka. Pasy i przedni i tylny spoko. Progi zrobię tak raczej na wszelki wypadek, nadkola i błotniki rewelka dwie malutkie purchle rudej (zdrapywalem i jest spoko). Przedni błotnik lewy do wymiany ale to mozna samemu. A znacie jakiegoś speca co by mi to zrobił? Będę wdzięczny za namiary.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44849-gdzie-spawa%C4%87-w-wawie/#findComment-402141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.