Gość joix1 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Tak jak w temacie mam olej mineralny jak kupowałem auto było zalane minerałem juz 2 wymiany minerał mam przejechane 196 tysk pewnie krecone nic nie wiem o tym jaki byl lany olej przed moim zakupem dodam za auto jeździ ********* nic nie cieknie delikatnie sie poci przy klawiszach i moje pytanie zostać na minerale np: efl turbo diesel czy przejsc na polsyntetyk mam obawy ze cos sie zacznie dziac Dodam ze auto to Omega TD. Bardzo dziekuje za odpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Czytałeś ten temat? http://forum.opel24.com/topic/27568-Jaki-olej-Co-wlac/ Warto.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zybi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Moim zdaniem zostań przy minerale,na 100% nic nie zepsujesz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joix1 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Tak tylko sa tacy co mówia ze mineral nie słuzy turbince a drudzy mowia ze nic sie nie dzieje i sam juz nie wiem moim zdaniem dlaczego minerał mial by niszczyć turbine przecierz nikt tak mysle nie wsiada w chlodne dni i buntuje auto na 4000 obrotów. Z drugiej strony slyszalem ze mineral od polsyntetyka tak naprawde niewiele sie rozni chyba tylko praca w zimie bo gestosc jest ta sama. Prosze poradzcie mi cos   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 przecierz nikt tak mysle nie wsiada w chlodne dni i buntuje auto na 4000 obrotów mineral od polsyntetyka tak naprawde niewiele sie rozni chyba tylko praca w zimie bo gestosc jest ta sama. a jednak zalej połówkę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zybi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 196tys i 2 zmiany juz na mineralu,a ty mu piszeszzeby zalal polowka??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość themarvin Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 (edytowane) Ja kupiłem auto z minerałem. Podczas pierwszego przeglądu i wymian wszystkiego czego się da, mechanior za głowę się złapał i z marszu zalał połówkę 10w-40, już rok na nim jeżdżę i jak liczyłem ubytek to wychodzi: litr na wymianę czyli gdzieś 12kkm - 15kkm... Chciałbym jednak zauważyć, że trafił mi się zadbany egzemplarz. No i benzyna, nie TD... Edytowane 21 Sierpnia 2011 przez themarvin   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 196tys i 2 zmiany juz na mineralu a co to takiego? dobrze że tylko 2 a ty mu piszeszzeby zalal polowka?? dokładnie, tak napisałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Barton Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zerknij Kolego w instrukcję, czy dopuszcza zalewany wcześniej olej mineralny do Twojego silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.