Gość sternik100 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Witam, od pewnego czasu borykam się z zapalającą się kontrolką "check engine" i tu mam pytanie jak sprawdzić jaki błąd wskazuje. Dowiedziałem się że kontrolka musi palić się co najmniej 30 sek. żeby błąd zapisał się w pamięci komputera, a u mnie zapala się ona tylko na około 5-15 sekund w momencie gdy przyśpieszę do ok 120 km/h i jadąc z tymi większymi prędkościami co jakiś czas sobie świeci i gaśnie. Czy pozostało mi wydać stówkę i jeżdżenie z mechanikiem i podpiętym komputerem żeby odczytać błąd? A może jest jakiś inny sposób?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Próbowałeś odczytać błędy na zworkę? http://forum.opel24.com/topic/26000-Kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-402250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sternik100 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tak próbowałem już kiedyś tak sprawdzić jak miałem problemy z egerem, ale chyba coś nie tak robiłem bo po przekręceniu stacyjki kontrolka nie zaczęła mrugać, a spiąłem tak jak to powinno być 5 i 6 styk (gniazdo 16 pinowe). Wkurzyłem sie i dałem sobie spokój, pojechałem do mechaniora i wydałem 75 zł za podłączenie kompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-402464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ale chyba coś nie tak robiłem bo po przekręceniu stacyjki kontrolka nie zaczęła mrugać, a spiąłem tak jak to powinno być 5 i 6 styk Wiesz że w AG gniazdo jest odwrócone o 180* względem tego rysunku z poradnika. Może łączyłeś nie te piny co trzeba.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-402485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sternik100 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 udało mi się odczytać błędy na zworkę, 0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ten błąd najprawdopodobniej jest winowajcą zapalania się kontrolki w sytuacji o której pisałem w pierwszym poście ponadto wyskoczyły jeszcze dwa ale prawdopodobnie dlatego że nie były skasowane jak miałem problemy z egerem, teraz eger jest zaślepiony i wtyczka odłączona a komputer oszukany emulatorem 0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 1405 Uszkodzenie zaworu EGR spróbuje skasować błędy przez odłączenie akumulatora a później wywołam ten błąd o który mowa w pierwszym poście i będzie wiadomo czy sonda do wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-402624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Wątpię żeby udało Ci się wykasować te błędy poprzez odłączenie aku. Ja mam emu.. egr już rok czasu i błąd dalej jest w pamięci mimo niejednokrotnego odłączania napięcia i to samo z błędem wtrysku 0200. Może 0130 się wykasuje w ten sposób. Ps.Za pierwszym razem łączyłeś nie te piny co trzeba że nie mogłeś odczytać błędów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-402638 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sternik100 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 (edytowane) No właśnie nie mogę teraz sobie przypomnieć co robiłem nie tak, możliwe że za słabo drucik wcisnąłem w kostkę i dlatego nie włączył się test. Wczoraj druknąłem sobie fotkę którą wrzuciłeś, wcisnąłem drut i wszystko poszło extra. Daro miałeś rację, po odłączeniu napięcia na 0,5h żadne błędy się nie skasowały, pośmigam jeszcze trochę i jeśli błąd sondy będzie występował coraz częściej to będzie trzeba wymienić, chociaż tu mam dylemat bo po przeszukaniu w necie setek problemów z sondą to wychodzi na to że błąd 0130 nie zawsze oznacza uszkodzoną sondę. Edytowane 24 Sierpnia 2011 przez sternik100   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-402751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sternik100 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witajcie, kurcze wywaliło mi kolejny błąd 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata, i tu moje pytanie czy może mieć to coś wspólnego z kończącą się sondą lambda? jeśli nie to gdzie szukać przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-403087 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki czy może mieć to coś wspólnego z kończącą się sondą lambda? Tak,najprawdopodobniej jest to błąd padającej sondy i stąd info. o nieprawidłowym składzie mieszanki. dodano http://forum.opel24.com/topic/15050-za-uboga-lub-bogata-mieszanka-blad-0170/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-403088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata, Wczoraj zaskoczył mnie taki temacik Błąd P0170 Dla mnie brzmi bardzo wiarygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/44910-jak-sprawdzi%C4%87-numer-b%C5%82%C4%99du/#findComment-403175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.