Skocz do zawartości

nie trzyma wolnych obrotów na benzynie


Gość zbyster

Rekomendowane odpowiedzi

witam. sprzedający mówił ze nie trzyma obrótów bo walniety jest silniczek krokowy,więc go wymieniłem dziś i próbowałem zmianić na benzyne z gazu, niestety nadal gaśnie -moze układ jest zapowietrzony i trzeba zminić paliwo podczas jazdy? Co jeszcze sprawdzić wymienić? -dodam iż świece założyłem nowe.

 

Ponadto na gazie gdy się zagrzeje chodzą wolne obroty od 1000 do 500-jak wyrekulować PAROWNIK-REDUKTOR?-które śrubki kręcić?

 

Ps. co to może być ze jak dam przełącznik gazu na "0" to nawet jak niema benzyny to odpala tak samo na "II". Jedynie na "I" na przełączniku przygasa na wolnych obrotach.

Edytowane przez zbyster

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert-u69

witam. sprzedający mówił ze nie trzyma obrótów bo walniety jest silniczek krokowy,więc go wymieniłem dziś i próbowałem zmianić na benzyne z gazu, niestety nadal gaśnie -moze układ jest zapowietrzony i trzeba zminić paliwo podczas jazdy? Co jeszcze sprawdzić wymienić? -dodam iż świece założyłem nowe.

 

Ponadto na gazie gdy się zagrzeje chodzą wolne obroty od 1000 do 500-jak wyrekulować PAROWNIK-REDUKTOR?-które śrubki kręcić?

 

Ps. co to może być ze jak dam przełącznik gazu na "0" to nawet jak niema benzyny to odpala tak samo na "II". Jedynie na "I" na przełączniku przygasa na wolnych obrotach.

Silnik krokowy-uszkodzony raczej trzyma obroty 1500-3500 i nie chcą spadać. Ja i moi znajomi tak mieli. Jak kupiłem swoją aśkę 5 lat temu to miałem ten sam problem z wolnymi obrotami. Okazało się że w zegarach jest elektroniczny czujnik odpowiedzialny za wolne obroty!!! (nie do wiary) Po wymianie całych zegarów do dziś jest ok.Ale żeby być pewnym trzeba podłączyć kompa aby zczytać kod usterki. Oczywiście przyczyn może być wiele innych. U mnie było tak jak opisałem powyżej. Co do gazu to nie pomogę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazało się że 2 cylinder nie pali. tzn świeca i przewód są ok.jednak po odpaleniu silnika i wyciągnięciu przeodu wysokiego napiecia silnik nie zareagował .co to może byc?

 

Jutro pomierzę ciśnienie na każdym z garków. Jakie ciśnienie ma byc?;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności