Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Witam, mam nadpęknięty wężyk, wydaje mi się, że jest on od wspomagania. Chciałbym go albo wymienic, ewentualnie skrócić o naderwany fragment. W srodku jest płyn od wspomagania pewnie co? (zakładając, że wężyk jest właśnie od tego). Tak na marginesie ile kosztuje płyn do tego?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 niechce mi sie isc do samochodu i spraswdzic, ale z mioch zdjec wynika ze wchodzi on do zbiornika z plynem do wspomagania kierownicy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Płyn do wspomagania to Dextron 3 - kosztuje około 19 zł za litr. P.S. też mi się wydaje, że to od wspomagania i jeśli jest z czego to go skróć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 jest z czego, poluzuje obejme wsune wezyk glebiej zakrece obejme i przytne powyzej, chyba dobra opcja pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 jest z czego, poluzuje obejme wsune wezyk glebiej zakrece obejme i przytne powyzej, chyba dobra opcja powiedziałbym że bardzo dobra bo jak wsuniesz go głębiej to ci płyn niewycieknie i niebędziesz musiał odpowietrzać układu pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 a jak sie odpowietrza uklad wspomagania? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 nie jestem pewien bo sam tego nigdy jeszcze nie robiłem ale z tego co słyszałem to nalewa się płyn, odpala silnik i kręcić kierownicą trzeba w obydwu kierunkach do samego konca na zmiane w lewo i w prawo, dobrze jest unieść przód samochodu do góry żeby mniejsze opory były pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Dokładnie. Kręcisz do oporu w lewo - sprężarka jęczy 10 sekund, potem w prawo... tak 3 razy na każdą stronę. Ten sposób opisywany jest w "Sam naprawiam Opel Astra..."   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.