Skocz do zawartości

Serwis i błędy


Gość Malizna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zapaliła się kontrolka "kluczyk na tle samochodu" potem pomarańczowy silniczek. Wizyta w ASO Opel i diagnoza: awaria zaworu EGR. Wymiana kasowanie błędu, wyjazd z warsztatu i o 1000zł lżejszy. Wszystko było ok lecz już następnego dnia kolor pomarańczowy znowu męczy moje oczy. Jest możliwość zareklamowania tej usługi, czy wypną się na mnie, Co może być przyczyna???????

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórna wizyta w ASO. Wczoraj wymiana EGR, a dziś panowie stwierdzili że jest kolejny błąd położenia przepustnicy. (1400zł). Pytałem czy wczoraj tego błędu nie było widać? stwierdzili że oba urządzenia są ściśle ze sobą powiązane i tak właśnie mogło się wydarzyć. Naciągane to dla mnie. Albo ze mnie taki pechowiec i jak się sypie to wszystko naraz, albo wczorajsza diagnoza była nie trafiona. opuściłem ASO ze spuszczoną głową i tyle. Pytanie czy znajdę używaną czy sa jakieś zamienniki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiej z ASO chlopie

przeczyscic przepustnice

przeczyscic styki czujnika

wykasowac blad

a nie odrazu wymieniac

tylko to w ASO potrafia

i ze bledy powiazane

ze moglo tak wyjsc ale nie musialo

te ich bajki sa czasem przeginka na maxa

 

to nie 150 konna wersja

w ktorej padaja klapy zawirowan w

 

 

blad przepustnicy powinien wyjsc jak wywalilo blad EGR

a nie jeden za drugim na drugi dzien

przy demontazu mogli cos naknocic

a teraz ze to nastepstwo jednego bledu

pitolenie farmazonow jak dla mnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki stary!

Opelek śmiga. Kupiłem przepustnice wymieniłem i błędów nie ma. Widać wymiana zaworu ERG była czystym brakiem kompetencji ze strony serwisu. Zwykły warsztat potrafił przy wymianie dostrzec nieszczelność wężyka dwuśrednicowego od turbiny. I usuneli to. Chwała im za to. i szczególne pozdrowienia dla ASO w ZG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki stary!

Opelek śmiga. Kupiłem przepustnice wymieniłem i błędów nie ma. Widać wymiana zaworu ERG była czystym brakiem kompetencji ze strony serwisu. Zwykły warsztat potrafił przy wymianie dostrzec nieszczelność wężyka dwuśrednicowego od turbiny. I usuneli to. Chwała im za to. i szczególne pozdrowienia dla ASO w ZG

 

A wystarczyło by poświęcić kilka godzin w sobotę na wyczyszczenie EGR i przpustnicy i co najmniej 2000 zł w kieszeni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tak też próbowałem lecz różnorodność śrub i nakrętek powaliła mnie na kolana. Najpierw muszę się zaopatrzyć w odpowiedni komplet narzędzi do Opla>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest ich tak znów dużo, za 40-50 zł miałbyś odpowiednie narzędzia z supermarketu budowlanego ( bo lepsze Ci nie potrzebne ) i mógłbyś już coś podłubać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności