Skocz do zawartości

silnik mocno szarpie podczas jazdy


Gość arekkowal666

Rekomendowane odpowiedzi

Gość arekkowal666

witam. jestem posiadaczem opla tigra 1.6 16v i meczy mnie pewien problem...

podczas jazdy moim ukochanym autkiem po pewnym czasie silnik zaczyna mocno szarpac, po chwili zapala sie kontrolka silnika i gasnie po okolo 2 minutach (wiec nie ma mozliwosci sprawdzenia kodu bledu. bylem dzisiaj na sprawdzeniu pod komputerem i nic nie wykazalo)...

wczesniej mialem klopoty z falowaniem obrotow od 250 do 1000. wymieniona zostala sonda lambda, egr i swiece zaplonowe na nowe i teraz juz jest wszystko dobrze (brak problemow z obrotami). moze ktoras z wymienionych czesci powoduje takie obiawy???

prosze o wszystkie mozliwe podpowiedzi bo ja juz sam nie wiem co robic. pozdrawiam wszystkich posiadzaczy opli:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zapala sie kontrolka to bledy byc musza

pod jakiego kompa podlaczyles ??

nie kazdy sie laczy tak jak powinien

na zworke probowales ??

 

btw zacznij pisac w odpowiednich dzialach !!!

MASZ TIGRE TO TAM PISZ

 

tym razem przenosze

nastepnym razem poleci ostrzezenie !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arekkowal666

ok dzieki i sorry.

ja osobiscie nie podpinam bo nie znam sie na tym. mechanik po podczepieniu nie wykryl zadnego bledu, kazal mi przyjechac jak kontrolka bedzie sie swiecila caly czas.hehe moze to moj mechanik jest taki zdolny:-P bo jest nim angol... (bo aktualnie mieszkam w anglii)

czytalem inne tematy na tym forum i widzialem ze moze to byc spowodowane przez "kopulke" ta taka od kabli od swiec. ale ja nie mam zadnej kopulki (mam silnik 1.6 16v ecotec) jest tylko cos w stylu jakiegos "prostokata" do ktorego dopiete sa kable swiec. mechanik mowil ze moze to swiece, ale jak wymienilem to caly czas jest tak samo.

silnik przerywa najbardziej na 2 i mniej na 3 biegu- wtedy kiedy dodaje mocniej gazu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arekkowal666

witam ponownie. sprawdzilem tak jak mowiles "na zworke" i nic nie wykazalo. 2dni temu wymienilem cewke zaplonowa oraz kable na orginalne i nadal jest to samo. po przekroczeniu 2tys obrotow silnik zaczyna mocno szarpac. nie wiem co to moze byc... prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arekkowal666

bez poprawy. wymienilem filtr powietrza, paliwa, olej i filtr oleju i ciagle jest tak samo.

moze zna ktos jakis dobry porgram do "diagnostyki" prosze o wszystkie mozliwe propozycje.

dodatkowe pytanko. jakie moze byc zlacze diagnostyczne w mojej tigrze? rok 1997 silnik x16xe

czy to bedzie OBD II?

Edytowane przez arekkowal666

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności