Gość angelkoles Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 (edytowane) Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Opla Astry F (I) 1.4 8V 44KW z 1993r. Mam problem z kontrolką korpusu silnika, a mianowicie gdy po odpaleniu przejadę się kilka kilometrów to nagle zaczyna świecić i nie przestanie dopóki nie wyłączę silnika i nie zapale go jeszcze raz, a wtedy mogę jeździć i jeździć, a kontrolka nic, nawet na chwilę się nie zaświeci. Co może być tego powodem ? Może powodem być wyciek płynu od wspomagania z pompy czy to raczej coś innego ? Prosiłbym o szybką pomoc gdyż zamierzam w niedziele udać się z dziewczyną w dłuższą podróż ok 150km w jedną stronę i nie jestem pewien czy coś się nie przytrafi podczas tak długiej trasy. Dziękuję P.S. Co oznacza w prefiksie tematu 1.4 44KW 8V C14NZ, a 1.4 44KW 8V X14NZ ? Edytowane 17 Września 2011 przez angelkoles   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Mam problem z kontrolką korpusu silnika Odczytaj błędy to będziesz wiedział. http://forum.opel24.com/topic/26000-Kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/ http://forum.opel24.com/topic/27252-Jaki-mam-silnik-zamontowany-w-samochodzie/ http://forum.opel24.com/topic/615-Silniki-Opla/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość angelkoles Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 (edytowane) Dzięki za pomoc mam nadzieję, że szybko się z tym uporam i będę wiedział co jest grane Okazało się, że jest to sonda lambda. Edytowane 17 Września 2011 przez angelkoles   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.