Skocz do zawartości

Nie odpala po postoju.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niedawno kupiłem Astrę II z silnikiem 2.0 DTL 82 Km. Nie miałem żadnych problemów aż wkońcu zaczęła odmawiać posłuszeństwa. Mianowicie problem tkwi w tym iż po dłuższym postoju ciężko pali. Na początku działo sie to tylko czasami. Potem jeżeli samochód stał przodem pod górkę, a teraz już cały czas nie zależnie od tego jak stoi. Przeczytałem wszytkie posty na forum i zrobiłem kilka czynnośći tak jak było opisane. Ale nic nie pomogło. Nawet specjalnie założyłem przezroczysty wężyk by widziec czy paliwo sie cofa no i zauważyłem że od filtra do silnika paliwo cały czas jest w przewodzie. Zaobserwowałem też że paliwo cieknie z tych ciękich wężyków parcianych co wchodzą w obudowe silnika i trójników. I moje pytanie czy da się to wymienić samemu tzn. wyciagnąć stary i włożyc nowy czy trzeba cos rozkręcać? No i czy to może być przyczyną ciężkiego zapalania ? Proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45742-nie-odpala-po-postoju/
Udostępnij na innych stronach

a mozesz dokladnie opisac na czym polega utrudnione zapalanie?

w ktorym miejscu jest ten wezyk przezroczysty? jakies bledy?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45742-nie-odpala-po-postoju/#findComment-405861
Udostępnij na innych stronach

Więc przezroczysty wężyk zamontowany jest na przewodzie doprowadzającym w miejscu od filtra paliwa do tej metalowej rurki. na komputerze nie byłem gdyż znajomy mówił mi że nic nie pomaże bo walczył z tym też. Utrudnione zapalanie polega na tym żę po postoju muszę kilkukrotnie przez dłuższy czas kręcić rozrusznikiem żeby złapał paliwo i odpalił.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45742-nie-odpala-po-postoju/#findComment-405870
Udostępnij na innych stronach

wiec moze masz niewielka nieszczelnosc na trawersach i wystarcza tylko nowe uszczelki?

ale niech wypowiedza sie znawcy... a ty poszukaj na forum o wymianie trawersow

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45742-nie-odpala-po-postoju/#findComment-405877
Udostępnij na innych stronach

No tak też się nad tym zastanawiałem tylko z tego co mi wiadomo z innych postów można to sprawdzic poprzez filter paliwa. Tak sie składa ze wymieniłem go niedawno i nie ma żadnych zabarwien które wskazuja ze dostaje sie tam olej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45742-nie-odpala-po-postoju/#findComment-405897
Udostępnij na innych stronach

Zaobserwowałem też że paliwo cieknie z tych ciękich wężyków parcianych co wchodzą w obudowe silnika i trójników.

Zacznij od wymiany przewodów zwrotnych/ nadmiarowych, skoro cieknie z nich paliwo to i pompa łapie powietrze i stąd problemy z uruchamianiem silnika. Wymiana ich jest prosta, kup metr przewodu paliwowego średnicy 3,2 mm browara aby lepiej szła robota i do dzieła. Tu masz poradę o czyszczeniu kolektora ale znajdziesz tam kilka zdań potrzebnych do wymiany przewodów http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-kolektora-ssacego-opel-20-dti-vt2069.htm

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/45742-nie-odpala-po-postoju/#findComment-405899
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności