Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

szewc bez butów chodzi jak to mówią

i sam muszę to sprawdzić

ale rękę dam iż bez odbiorników (oprócz radia)

miałem ostatnio koło 14,2V

a z - nie sprawdziłem

a licho już mi rano kręci.

 

Prawda jest taka iż zarówno spalanie chwilowe może pójść ciut w górę

i odrobinę jakieś dziesiątki spaść

przy max obciążeniu

 

Mi jakoś spaść poniżaj 1l/h za groma nie spadnie

nawet jak mu ciut obroty w programie opuściłem

a to tylko 2litry a pokazuje z 3L, zepsuli coś w fabryce pewnie :roll:

 

mechanik wymienił mi szczotkotrzymacz oraz łożysko w alternatorze i powiedział że wszystko jest ok. Regulator napięcia też moge wykluczyć

hm, ale regulator (jak i cały altek) masz bosch-owski - razem ze szczotkami

więc nie kumam tego o czym piszesz

chyba nie bawił się w lutowanie samych szczotek ?

 

zoabcze jaki mam altek ;)/>/>/>/> wymienił mi szczotkotrzymacz i łożysko, tak powiedział, a co zrobił, tego nie wiem bo sie nie znam ;]/>/>/>/> a co do spalania to nawet spadło mi do 0,7l/h ale na gazie. Na gazie na postoju waha się od 0,7 do 1,1l/h, natomiast na bezynie gdy go przełączę to waha się od 1,0 do 1,4l/h ;)/>/>/>/> nie wiem od czego to zależy. Teraz w zimie mam na postoju 1,8l/h a nawet 2,2l/h na gazie. a jak przejade kawałek to pokaże 0,8 znów bądź też 1,7l/h. Na następny dzień pokaże 1,8 a może 0,8l/h zależy od humoru samochodu;](spalanie na kompie mam takie same czy to przy spalaniu 0,7 czy 2,2 obroty około 700/min !!! caly czas takie same), oczywiście na tym samym gazie co dzień wcześniej. Może to też od zimna zależeć? a co do spalania wyżej to może być że gaz zimowy jest mniej kaloryczny dlatego spala go więcej? Czy wogole jest jakiś taki gaz zimowy? wrzuciłem fotke niżej jakby ktoś nie wierzył;p/>/>/>/>

 

fotka ;)/>/>

post-37914-0-99898400-1358817912_thumb.jpg

 

"Dzięki za odpowiedź ;) Klemy? a jeśli mogę wiedzieć jak i czym?? Poprowadzony był dodatkowy w przypadku "+" ale "-" kabel do karoserii oczywiście ;) "

 

Klemy to jest takie coś zamontowane na słupkach akumulatora,napewno masz jeszcze originalne prasowane i tu może być źródło twojego problemu.Ale najpierw sprawdzasz alternator miernikiem, przykładasz z tyłu altka jeden przewód miernika do grubego przewodu altka, a drugi przewód miernika do karoseri lub gdzieś do masy.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności