Gość Kiedros Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Witam, Mam taki oto problem. Wyskakuje mi na kompie błąd 340 czyli czujnik położenia wałka rorz. I tu pozornie powinno być wszystko dla mnie jasne bo samochód jest wołowaty jak furmanka, ale przed podłączeniem go do kompa, znajomy zasugerował, że może to być przepływomierz powietrza. Podmieniłem takowy od kolegi z omegi (identyczny silnik X20XEV i przepływomierz oczywiście także). Samochód od razu zareagował zwiększeniem mocy, choć nie było idealnie ale poprawa zauważalna. Pytanie brzmi czy sugerować się tym co pokazuje komputer i wymieniać czuj. wałka rorz. czy może to jednak przepływomierz skoro była taka wyraźna poprawa. Wymieniłbym obie części ale czujnik kosztuje 150 PLN (oryginalny GM) a przepływomierz to suma 900 PLN w która mnie mocno przeraża. Z góry dziękuję za trafne sugestie Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45956-czujnik-po%C5%82o%C5%BCenia-wa%C5%82ka-rozrz%C4%85du-vs-przep%C5%82ywomierz/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 w 80% przypadkow walniety czujnik polozenia walka objawia sie odcieciem zaplonu przy 4500 rpm,o ile to czujnik,czasem ale rzadko bywa uszkodzona wiazka czujnka.proponuje wyczyscic egr i sprawdzic przewody podcisnienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45956-czujnik-po%C5%82o%C5%BCenia-wa%C5%82ka-rozrz%C4%85du-vs-przep%C5%82ywomierz/#findComment-407038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.