marcinz22 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 (edytowane) mam problem z lejacym sie zbiorniczkiem. Jak doleje płynu żeby był "stan" to po tym jak się zagrzeje jest wyrzucany przez otwór z tyłu zbiorniczka czyli chyba odpowietrzenie. Jaka może być tego przyczyna Edytowane 29 Września 2011 przez marcinz22   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Winny jest zawsze korek zbiorniczka wyrównawczego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-408675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Winny jest zawsze korek zbiorniczka wyrównawczego. korek wymieniony a problem pozostał. Niestety do tego doszedł problem z ogrzewaniem. Na postoju auto dmucha chłodnym powietrzem a jak ruszam to wtedy zaczyna lecieć ciepłe. Nie wiem czy te dwie sprawy się ze sobą łączą czy to może jest wina np termostatu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-411935 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Sprawdź górny przewód chłodnicy czy się nagrzewa jeśli pozostaje chłodny to masz pewność że winny jest termostat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-411961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 (edytowane) Dzisiaj rano sprawdzilem ten przewod. Przy temp. ok 1st. i po przejechaniu najpierw 3km przewod byl bardzo letni. Nastepnie po przejechaniu 17 km jego temp. nie ulegla zmianie(pozostal letni). To nie jest tak ze jak ten przewod jest zimny to termostat jest ok? Przeciez nie puscil cieplej wody na chlodnice Edytowane 3 Listopada 2011 przez marcinz22   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-412149 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Po takim dystansie termostat powinien sie juz otworzyc. Podejrzewam w takim razie lopatki pompy wody.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-412152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 To nie jest tak ze jak ten przewod jest zimny to termostat jest ok? Przeciez nie puscil cieplej wody na chlodnice Po takim dystansie jeżeli termostat jest sprawny to powinien się otworzyć i puścić duży obieg a wtedy przewód górny powinien być gorący a jak termostat będzie walnięty to przewód będzie cały czas letni (górny i dolny przy chłodnicy będą mieć podobną temperaturę)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-412228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 (edytowane) No na chwile obecna to na 100% termostat do wymiany bo otwiera sie przy 50st. Ale mechanik twieedzi ze problem z ogrzewaniem na postoju bedzie tkwil raczej w niedroznosci ukladu chlodzacego i wymiana nagrzewnicy Edytowane 4 Listopada 2011 przez marcinz22   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-412268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 (edytowane) Termostat wymieniony. Teraz przy temperaturze -2 silnik osiagnal 90 stopni po ok 10 km. Ogrzewanie nadal nie dziala na wolnych obrotach. Zbiorniczek i korek zalozone nowe oryginalne. W ukladzie po zakreceniu korka na doslownie kilkanascie sekund robi sie duze cisnienie. W plynie nie ma spalin bo to zostalo sprawdzone. Co 2 dni musze dolac pol litra plynu. Jeden przewod od nagrzewnicy goracy drugi letni. Mozliwe ze zapchana nagrzewnica powoduje takie objawy? Edytowane 21 Listopada 2011 przez marcinz22   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-412820 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Okazalo sie ze uszczelka pod glowica byla minimalnie uszkodzona. Po wymianie auto znowu grzeje jak szalone Edytowane 1 Grudnia 2011 przez marcinz22 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-416175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.