Gość Yarko Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Mam podobny problem. W moim 3.0 CDTI muszę dolewać 0,5l płynu na miesiąc i też mam wrażenie że auto nieodpowiednio nagrzewa mi wnętrze. Kupiłem auto miesiąc temu i mam obawy że właśnie uszczelka pod głowicą jest do wymiany. Obawy mam o tyle większe że w tych silnikach jest efekt opadających tulei i jeśli problem występuje w moim aucie to na wymianie uszczelki się nie skończy:(   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/page/2/#findComment-425240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartozi Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 (edytowane) siema. najpierw zlokalizuj wyciek a dopiero pozniej panikuj. przyczyn moze byc wiele. czesto jest tak ze puszcza zbiorniczek wyrownawczy na zgrzewie i plyn leci na kolektor i paruje. ciezko to zlokalizowac, objaw to bialy osad na zewnatrz zbiorniczka. moze masz poprostu zapowietrzony uklad ? ile masz plynu na zimnym ? trzymaj stan i bedzie ok. co do tulei w tym silniku to ktos kiedys gdzies cos slyszal i nikt nigdy tego nie widzial trzymaj olej pod max na miarce i pilnuj wymiany. ja tym autem zrobilem tyle km ze dawno tuleje powinny wyskoczyc bokiem fak faktem przymierzam sie do przesiadki na Insignie ale Signumka 3.0 CDTi Y30DT bede bardzo milo wspominal. pozdr Edytowane 3 Lutego 2012 przez zbyszek670 usunąłem cytowanie ostatniego postu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/45986-problem-ze-zbiorniczkiem-wyr%C3%B3wnawczym/page/2/#findComment-425421 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.