Gość najer1988 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam Mam problem z moja astra . po odpaleniu silnika na benzynie samochod strasznie nie rowno pracuje i nie chce sie wkrecac na obroty strzela w filtr i czasami gasnie. gdy odłaczam kostke od przepływki to silnik pracuje o niebo lepiej ale jeszcze nie jest to co powinno byc. podłaczylem dodatkowa mase do przepływki ale nie pomogło niestety . juz nie wiem co moge dalej sprobowac moze pomozecie w jakis sposob bardzo prosze o prade. dodam jeszcze ze mam filtr stozkowy czy ona ma na to jakis wpływ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Może być przepływka, chociaż wydaje mi się, że powinno Ci błąd wywalić. Stożek też może być, bo dostaje wtedy więcej powietrza. U mnie np stożek na gazie w ogóle się nie sprawdził, na benzynie jeszcze pojechał, na gazie się zadusił. Jakby co to mam przepływkę do X18XE1 Siemens'a oryginał, używany, sprawny - przynajmniej na tyle, że błędy nie wyskakują żadne a samochód jeździ normalnie. Edytowane 6 Października 2011 przez max-ell   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość najer1988 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 a ile byś chciałkolego za taka przepływke ?? a moze wiesz co oznacza kod P1326 P1327 P1328 P1329 z gory dziekuje za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) 1326 Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 1327 Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 1328 Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 1329 Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra Co do przepływki to 75 zł z wysyłką. Zawsze zanim wywalisz 500 zł na oryginał (a innych nie polecam) to sprawdzisz chociaż czy na pewno przepływka. Ja właśnią ją kupiłem żeby wykluczyć awarię mojego i wykluczyłem a teraz mi zbywa. Edytowane 6 Października 2011 przez max-ell   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 http://opel24.com/porady/tigra/317-odczyt-bdow.html 1326 Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra l1327 Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 2 1328 Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 3 1329 Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 4 To oznacza że powinieneś sprawdzić połączenia /wymienić czujnik spalania stukowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość najer1988 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 TTYLKO ze nie mam filetowego pojecia jak sprawdzic ta przepływke?? pewnie bylbym skłonny ja kupic . i jeszcze jedno gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik stukowego spalanie i czy jestem w stanie zrobic to sam ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Co do tego czujnika to Ci nie pomogę bo nigdy z nim problemu nie miałem. A przepływomierz na początek odepnij przy uruchomionym silniku. Silnik po wyjęciu wtyczki powinien zgasnąć. Jak nic się nie stanie to wymiana.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość najer1988 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) No to przepływka do wymiany, bo jak odepnę to samochód chodzi lepiej niż na podłączonej, niestety. A jeśli chodzi oten czujnik , to świece mogą mieć jakiś wpływ ? Edytowane 7 Października 2011 przez Kacper capslock   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) To może jeździj na wypiętej Co do świec to nie wiem czy mają wpływ na czujnik, ale na pewno na zachowanie silnika tak w ogóle, przerywa, przygasa, czasem coś strzeli w kolektor itd... I nie pisz dużymi literami bo dostaniesz zjebkę Edytowane 7 Października 2011 przez max-ell   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość najer1988 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 ale na wypietej tez nie chodzi rewelacyjnie. no wlasnie jak sie nagrzeje do 80 stopni to strasznie dziwnie chodzi przerywa szarpie trak jakby brakowalo mu iskry . a dzieje sie tak jak gwałtownie wcisne pedał gazu jak powoli to nie a duzymi bo jestm w pracy a w niej musze pisac duzymi ale sory wiecej sie nie powtorzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.