Gość Mariusz_760301 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Mówiąc o trawersach masz na myśli uszczelnienie gdzieś na układzie wtrsykowym, czy to coś innego? Czy da się to sprawdzić, czy trzeba po prostu wymienić? Tak to są takie o-ringi na jarzemkach wtryskiwaczy. Szczelność sprawdzisz vacuometrem - co i jak zostało już kilkanaście razy napisane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46164-problem-z-zapalaniem-x20dtl-rano/page/3/#findComment-411070 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 OK! Dzięki za tą radę.. Zapiszę na listę i do wdrożenia!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46164-problem-z-zapalaniem-x20dtl-rano/page/3/#findComment-411079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Szczelność sprawdzisz vacuometrem http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46164-problem-z-zapalaniem-x20dtl-rano/page/3/#findComment-411174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witam! Odgrzebuję mój pierwszy pierwotny post.. Walki nie ma końca bo i próbuję wszystkie triki przed ostateczną dekapitacją pompy wykorzystać.. Może raz jeszcze pomożecie: A do tej pory zrobiłem/wymieniłem: - nowy zawór zwrotny na pompie, - nowy zawór regulacyjny ciśnienia wstępnego na pompie(próby na starym i nowym), - nowe przelewy, - nowe przewody gumowe/paliwowe, - nowy soft do sterownika, - nowe filtry i prawidłowe odpowietrzanie, - kontrola baku i smoka w baku, - nowy czujnik temp. płynu chłodzącego, - nowe uszczelniacze wtrysków/trawersów, Oczywiście wszystkie pomniejsze triki jak lanie STP do wtrysków, stawanie 'tyłkiem' na krawężniku, zalewanie wachy pod korek, kontrola grzania świec, szczelność pokrywy obudowy filtra paliwa itd. Za każdym razem jak grzebałem z mechanikiem to auto było MEGA porządnie odpowietrzane- i wtedy przez 3,4 kolejne dni auto paliło na dotyk, tak jak gdyby problemu nie było, potem ze 2,3 dni przejściowe, gdzie odpalał, ale z bólem, a potem to już loteria z Plakiem w ręku.. Za każdym razem kiedy auto paliło dobrze, oraz kiedy kręciłem, aż aku padło, robiłem diagnostykę na kompie.. Facet wpinał mi się i pod ECU i bezpośrednio w pompę.. Za każdym razem nie było żadnego błędu, a parametry pracy (dawki, prędkość) były wzorowe.. Jak już auto odpali to jedzie jak po szynach, nie szarpie, nie kopci, nie przerywa, nie gaśnie, CHECK się nie zapala, równo moc itd. Problem tylko i wyłącznie po dłuższym postoju! Przed wymianą trawersów z tym paleniem było różnie, tj. tak jak gdyby dawka była poprzerywana, bo auto falowało na obrotach, tak jakby brakowało dosłownie milimetra, żeby zaskoczyć i po chwili zgon, kręcił już tylko rozrusznik, bez plaka nie dało rady.. Teraz jest tak, że wchodzę, kluczyk, 8 obrotów korbą i auto zaskakuje, mała biała chmura jest.. Niby się polepszyło, bo auto odpala, ale 8 takich 'suchych' obrotów jest, co wydaje mi się za dużo.. Czy to oznacza jednak zapowietrzanie się gdzieś na poszczególnych uszczelniaczach samej pompy, czy coś gdzieś można jeszcze sprawdząć? Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46164-problem-z-zapalaniem-x20dtl-rano/page/3/#findComment-457414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.