Skocz do zawartości

Problem Z Zapalaniem X20DTL Rano


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

Mówiąc o trawersach masz na myśli uszczelnienie gdzieś na układzie wtrsykowym, czy to coś innego? Czy da się to sprawdzić, czy trzeba po prostu wymienić?

Tak to są takie o-ringi na jarzemkach wtryskiwaczy. Szczelność sprawdzisz vacuometrem - co i jak zostało już kilkanaście razy napisane.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/46164-problem-z-zapalaniem-x20dtl-rano/page/3/#findComment-411070
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Szczelność sprawdzisz vacuometrem

http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/46164-problem-z-zapalaniem-x20dtl-rano/page/3/#findComment-411174
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam!

 

Odgrzebuję mój pierwszy pierwotny post.. Walki nie ma końca bo i próbuję wszystkie triki przed ostateczną dekapitacją pompy wykorzystać.. Może raz jeszcze pomożecie:

 

A do tej pory zrobiłem/wymieniłem:

 

- nowy zawór zwrotny na pompie,

- nowy zawór regulacyjny ciśnienia wstępnego na pompie(próby na starym i nowym),

- nowe przelewy,

- nowe przewody gumowe/paliwowe,

- nowy soft do sterownika,

- nowe filtry i prawidłowe odpowietrzanie,

- kontrola baku i smoka w baku,

- nowy czujnik temp. płynu chłodzącego,

- nowe uszczelniacze wtrysków/trawersów,

 

Oczywiście wszystkie pomniejsze triki jak lanie STP do wtrysków, stawanie 'tyłkiem' na krawężniku, zalewanie wachy pod korek, kontrola grzania świec, szczelność pokrywy obudowy filtra paliwa itd.

 

Za każdym razem jak grzebałem z mechanikiem to auto było MEGA porządnie odpowietrzane- i wtedy przez 3,4 kolejne dni auto paliło na dotyk, tak jak gdyby problemu nie było, potem ze 2,3 dni przejściowe, gdzie odpalał, ale z bólem, a potem to już loteria z Plakiem w ręku..

 

Za każdym razem kiedy auto paliło dobrze, oraz kiedy kręciłem, aż aku padło, robiłem diagnostykę na kompie.. Facet wpinał mi się i pod ECU i bezpośrednio w pompę.. Za każdym razem nie było żadnego błędu, a parametry pracy (dawki, prędkość) były wzorowe..

 

Jak już auto odpali to jedzie jak po szynach, nie szarpie, nie kopci, nie przerywa, nie gaśnie, CHECK się nie zapala, równo moc itd. Problem tylko i wyłącznie po dłuższym postoju!

 

Przed wymianą trawersów z tym paleniem było różnie, tj. tak jak gdyby dawka była poprzerywana, bo auto falowało na obrotach, tak jakby brakowało dosłownie milimetra, żeby zaskoczyć i po chwili zgon, kręcił już tylko rozrusznik, bez plaka nie dało rady..

 

Teraz jest tak, że wchodzę, kluczyk, 8 obrotów korbą i auto zaskakuje, mała biała chmura jest.. Niby się polepszyło, bo auto odpala, ale 8 takich 'suchych' obrotów jest, co wydaje mi się za dużo.. Czy to oznacza jednak zapowietrzanie się gdzieś na poszczególnych uszczelniaczach samej pompy, czy coś gdzieś można jeszcze sprawdząć?

 

Pozdrawiam, HDTeam!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/46164-problem-z-zapalaniem-x20dtl-rano/page/3/#findComment-457414
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności