Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Cienki ma też to do siebie, że łatwo go zalać. Jak nie odpali za pierwszym, drugim przekręceniem kluczyka, to trzeba przy trzecim odpalaniu wcisnąć gaz do podłogi i przedmuchać. Jak nie odpali to iść do domu i po 15 minutach czekania spróbować znowu. A propos wężyków podciśnieniowych w gaźniku japońskim, to miałem tak, że był pęknięty od dołu - wyczułem palcem. Wymieniłem i problem znikł. Jak wymieni wężyki, to poradź kumplowi, żeby pojechał do takiego ASO , wktórym jest gość, który przeszedł specjalny kurs regulacji tego typu gaźnika (bez kursu mu rozregulują- wzrośnie spalanie, problemy z obrotami, odpaleniem itp). Np. w Elblągu w ASO Fiata umiał to robić tylko jeden człowiek. Reszta się za to nie brała. Niewiele zapłaciłem, a chodził jak złoto. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4631-problem-z-fiatem-cinquocento-700/page/3/#findComment-316086 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kill3rReaper Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 OK, sprawa rozwiązana Przyszedł mechanik i jakimiś kablami poruszał, poprzestawiał i działa. Iskry nie było i się okazało że to jakiś kabel nie łączył. Kumpla nie było przy tym jak mechanik był bo byliśmy w szkole. Ale teraz już nie gaśnie, startuje normalnie, na wstecznym idealnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4631-problem-z-fiatem-cinquocento-700/page/3/#findComment-314802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.