Gość kris7721 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Witam posiadam Astre F 1.6 16v. Od dwóch dni pojawia mi się kontrolka silnika ( check engine ). Podjechałem do kolegi aby podłączyć się pod komputer i komputer pokazał błąd 1410 (Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji ). Błąd próbowaliśmy usunąć lecz za każdym razem gdy auto zostanie odpalone wyskakuje.I teraz moje pytanie od czego może być zależny ten błąd i gdzie szukać przyczyny. Proszę o odpowiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 od czego może być zależny ten błąd i gdzie szukać przyczyny. Witam. Tu jest dość przystępnie wyjaśniony problem Silnik X16XEL - Błąd 0412 i 1410 Zimny pali, po rozgrzaniu wchodzi na obroty na ok. 2 s i gaśnie Jest tam jeszcze odnośnik z małym rozwinięciem tematu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris7721 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Dzięki kolego za odpowiedź, tylko mój problem jest w tym że auto normalnie odpala nic się z nim nie dzieje chodzi o samą kontrolkę że wyskakuję. A dodam jeszcze że auto jest świeżo co po wymianie pompy paliwa i przekaźnika paliwa. Więc z tego wynika że warto zacząć od sprawdzenia samego przekaźnika który znajduję się pod maska w skrzynce przekaźników??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Więc z tego wynika że warto zacząć od sprawdzenia samego przekaźnika Dla mnie ten link oznacza - możliwe dalsze problemy . Więc lepiej dmuchać na zimne i posprawdzać co się da.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris7721 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 (edytowane) Postanowiłem z ciekawości wyjąć nowy przekaźnik paliwa który zamontowałem 2 dni temu i porównać go ze starym (oryginalnym) i co ciekawe w nowym przekaźniku brakuję styku 87a,włożyłem więc ten stary przekaźnik (oryginalny)zrobiłem 50km i na starym przekaźniku nie wyświetla się żaden błąd. Wiec chyba mamy winowajce;) Dzięki za pomoc i zainteresowanie się tematem;) Edytowane 15 Października 2011 przez kris7721   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.