Skocz do zawartości

szarpanie paska i trajkotanie na wolnych obrotach astraIII 1.3 cdti


Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem z moją astrą rok 2005 1.3 cdti 90KM szarpie paskiem i trajkocze po dodaniu lekko gazu ,gdy dodam więcej gazu wszystko się uspokaja ,na wolnych obrotach jest cisza ,jeśli ktoś wie co to bardzo prosze o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/46463-szarpanie-paska-i-trajkotanie-na-wolnych-obrotach-astraiii-13-cdti/
Udostępnij na innych stronach

uwielbiam takie posty...

a moze cos wiecej, co bylo robione, o aucie... co juz sprawdzone...

 

uwielbiam takie posty...

a moze cos wiecej, co bylo robione, o aucie... co juz sprawdzone...

pojazd dopiero nabyłem podejrzewam ze może napinacz paska bo jak lekko dodaje gazu to tym paskiem szarpie i słychać trajkotanie a gdy zwiększe obroty to spokój

 

Napinacz może być dobry może po prostu pasek jest już rozciągnięty do granic możliwości.

 

Miałem tak u siebie, pasek latał było słychać dziwne piszczenie. Wymieniłem pasek i wszystko gra.

 

 

 

Napinacz może być dobry może po prostu pasek jest już rozciągnięty do granic możliwości.

 

Miałem tak u siebie, pasek latał było słychać dziwne piszczenie. Wymieniłem pasek i wszystko gra.

 

 

 

SPOKO pasek klinowy może być stary i naciągnięty,ale co z dziwnym metalicznym trajkotaniem po dodaniu lekko gazu,czy to alternator,czy pompa wodna?.jak dziurawy tłumik ,lecz to nie tłumik.

Edytowane przez hadalex

 

To już niestety mechanik musi sprawdzić ale tak jak pisałem wcześniej u mnie z luźnym paskiem było słychać odgłos tak jakby zardzewiałego i piszczącego łożyska. Spodziewałem się sporego wydatku bo też myślałem że to altek albo napinacz a tu niespodzianka, wystarczyło wymienić pasek.

 

To już niestety mechanik musi sprawdzić ale tak jak pisałem wcześniej u mnie z luźnym paskiem było słychać odgłos tak jakby zardzewiałego i piszczącego łożyska. Spodziewałem się sporego wydatku bo też myślałem że to altek albo napinacz a tu niespodzianka, wystarczyło wymienić pasek.

 

 

 

dzięki sprawdzę to u mechanika pozdro.

łatwo wymienić ten pasek.

Edytowane przez hadalex

 

Jeżeli pasek Ci nie piszczy choć przez chwilę to przyczyna leży wyłącznie po stronie napinacza paska wielorowkowego lub sprzęgiełka jednokierunkowego alternatora.

Edytowane przez LUKA

 

Jeżeli pasek Ci nie piszczy choć przez chwilę to przyczyna leży wyłącznie po stronie napinacza paska wielorowkowego lub sprzęgiełka jednokierunkowego alternatora.

W moim aucie trajkotało przy lekkim dodawaniu gazu i zaraz po zdjęciu nogi z pedału przyspieszania. Okazało się że rozsypały się jakieś wodziki i napinacz. Naprawa nie była tania :ANGRY:

Edytowane przez mariusz444

 

Jeżeli pasek Ci nie piszczy choć przez chwilę to przyczyna leży wyłącznie po stronie napinacza paska wielorowkowego lub sprzęgiełka jednokierunkowego alternatora.

 

 

 

 

okazało się że to sprzęgło jednokierunkowe alternatora jest do wymiany to wydawało metaliczny dżwięk na niskich obrotach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności