Gość kokoliew Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Witam wszystkich Problem jak w temacie Auto jeździ bez problemów nie gaśnie.Jednak po długim postoju około 3 h bardo trudno go uruchomić Trzeba długo kręcić rozrusznikiem by załapał I potem bez problemu jeździ Można go zgasić i wtedy wszystko gra odpala bez problemu Niestety zostawienie samochodu na kilka godzin skutkuje ponownym meczeniem Podpięcie do kompa :wynik błąd P 1222 Czyli nieprawidłowe działanie pompy Ale co to oznacza Czy ktoś może rozwinąć to oznaczenie błędu Bardzo dziękuje za odpowiedz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46509-kod-b%C5%82%C4%99du-p1222/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zafek Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Prosze. P1220 "czas wtrysku - wysoki/niski przepływ".Może być tak. - Dajemy gazu, wysokie obroty, a w takich warunkach trawersy przepuszczają i wywala p1220. - P1220 ma związek z wtryskiwaczami. ale powodów może być wiele,mało paliwa w baku,nieszczelność na trawersach. - Błąd P1220 też wiąże sie z poważnym błędem pompy!! - Przestawiacz kąta wtrysku!! .Mógł on powstać po długotrwałym odpalaniu na sucho!! - Lub zatarł sie nastawnik kąta wtrysku w pompie. - Czasami ten błąd wyskakuje przy zapowietrzaniu układu!! Ale to najlepsza opcja. A teraz coś od opla Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy wykonywać z zachowaniem dużej czystości i ostrożności. Powietrze w układzie paliwowym może spowodować uszkodzenia pompy paliwowej. Z tego powodu nie wolno dopuścić do całkowitego opróżnienia zbiornika paliwa. Podstawa to: Sprawdzic : zawartość prawidłowego rodzaju paliwa w zbiorniku Sprawdzic : czy nie ma przecieków w odnośnym systemie Sprawdzić : podłączone przewody i rurki pod kątem przełamań, uszkodzeń, itd. Sprawdzić : Miejsca pęknięcia / ślady przetarcia na przewodach paliwowych lub wtryskowych Sprawdzic : złącza przewodów paliwowych (szybkozłącza). Sprawdzic : czy są wycieki w przewodach paliwowych. Sprawdzic : stan mocowań trójników przelewów. Sprawdzic : uszczelki przewodów paliwowych wlotowych i powrotnych przy pompie wtryskowej. (używać wyłącznie uszczelek zatwierdzonych przez producenta pojazdu) Sprawdzic siły dokręcenia śrub. Sprawdzic poprawności mocowania złączy i uszczelnień Sprawdzic filtra paliwa Zatkanie, wycieki, powietrze lub woda w systemie paliwowym Wskazówka: Odpowietrzyć układ paliwowy za pomocą KM-948 i odpowiednich reduktorów. Gdy zostanie rozpoznany kod usterki P1220-1-: oraz/lub Gdy zostanie rozpoznany kod usterki P1345-1-: Włączyć silnik porównać poniższe parametry listy danych: Prędkość pompy Prędkość silnika Wskazówka: Porównać parametry listy danych z całym osiągalnym zakresem prędkości obrotowej silnika. Czy obroty pompy równe są połowie obrotów silnika? Kontrola zmniejszania się ciśnienia w prowadnicach poprzecznych. Odłączyć przewód od zaworu wtryskowego prowadnicy poprzecznej Podłączyć pompę podciśnieniową MKM-667 do: Zaworu wtryskowego prowadnicy poprzecznej. Użyć pompy podciśnieniowej MKM-667 do wytworzenia podciśnienia w zakresie -30 KPa ( -0,3 bar) a -70 KPa ( -0,7 bar). Dokonać pomiaru przy prowadnicach poprzecznych. Urządzenie pompa MKM-667 można taką samemu wykonać za grosze. Nieszczelności układu paliwowego to: Zawór wtryskowy prowadnicy poprzecznej (Uszczelniacze trawerzów). lub Dysze wtryskowe wtryskiwaczy. Ważne: Podczas tego testu spełnione muszą być następujące warunki: Porównaj parametry listy danych z całym osiągalnym zakresem prędkości obrotowej silnika. Porównać poniższe parametry listy danych: Tester diagnostyczny parametr listy danych Rzeczywisty początek wtrysku 1 Tester diagnostyczny parametr listy danych Pożądany początek wtrysku Wskazówka: Wykonać jazdę próbną na dłuższym dystansie zmieniając poziom obciążenia. Czy porównanie parametrów listy danych wskazuje na niedopuszczalne odchylenie w dłuższym czasie? 2 Wyświetlacz testera Początek dostawy :Instrukcja Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wartość wymagana 20 ... 25 °OWK 3 Wyświetlacz testera Pożądany początek wtrysku :Instrukcja Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wartość wymagana 3 ... 6 °OWK 4 Wyświetlacz testera Rzeczywisty początek wtrysku : Instrukcja Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wartość wymagana 2,8 ... 6,2 °OWK Wskazówka: Wartość nominalna i obecna muszą być zgodne 5 Wyświetlacz testera Pożądana masa paliwa : Instrukcja Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wartość wymagana 4 ... 10 mg/suw 6 Wyświetlacz testera Masa paliwa :Instrukcja Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wartość wymagana 4 ... 10 mg/suw tak opisuje to opel .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46509-kod-b%C5%82%C4%99du-p1222/#findComment-409716 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokoliew Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Prosze. Wyczerpująca odpowiedz dziękuje niestety ale bled który pokazuje się po podłączeniu do kompa to P1222 !! Ty opisujesz błąd "1220" Jak pisałem wcześniej podczas jazdy nic się nie wyświetla wszystko jak trzeba jedzie przyspiesza Tylko po długim postoju kilku godzinnym auto ciężko odpala   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46509-kod-b%C5%82%C4%99du-p1222/#findComment-409788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 http://forum.opel24.com/topic/4224-Kody-bledow-do-Astry-G/page__st__58   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/46509-kod-b%C5%82%C4%99du-p1222/#findComment-409946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.