Skocz do zawartości

Zafira A. Szarpie, gaśnie.


Gość Krzysiek90

Rekomendowane odpowiedzi

ZAFIRA A. 2.0 dti 101KM

 

Witam.

Trafiłem na to forum kiedy szukałem rozwiązania na mój problem z zafirką. Znalazłem temat użytkownika piotrek105j : http://forum.opel24.com/topic/45658-Szarpie-jakby-nie-dostawal-paliwa/ . Problem jest podobny, ale nie do końca. Postaram się opisać wszystko tak dokładnie jak potrafię. Zaznaczę jeszcze, że jestem amatorem w mechanice samochodowej, coś tam wiem, czegoś nie wiem. Dziękuje za zrozumienie.

 

Tak jak w temacie mój problem objawia się szarpaniem silnika. Czasem nic się nie dzieje przez np. 300km, a później zaczyna szarpać. Posłużę się tutaj filmem nagranym przez piotrek105j -