Skocz do zawartości

Jakie CB radio do Zafiry


Gość foni-r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Myślę,że nadszedł czas na CB radio do Zafiry.

 

Nie znam się na tym za bardzo,wiec postanowiłem zapytać.

Ponoć trzeba dobrać CB do danego typu silnika [zakłócenia] .

 

2L. DTI [diesel] 2001r.

 

Chodzi mi głównie o to żeby nie był to SZUMOFON!

 

Kwota do 400zł.

 

Antena coś koło:

SIRIO ML-145

http://allegro.pl/an...1884648076.html

 

Bardzo proszę o konkretną pomoc ,bo po przeczytaniu iluś tam podobnych tematów mam w głowie mętlik.

 

 

Pozdrawiam.

 

Edytowane przez foni-r

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeniosłem

Tematów o cb jest co najmniej kilka na tym forum

Ponoć trzeba dobrać CB do danego typu silnika [zakłócenia]

Szczerze pierwszy raz słyszę , w starej fieście na starej onwie miałem zakłócenia , konieczny był filtr. Teraz myślę że radia poszły do przodu.

Za 400 powinieneś kupić jakiegoś presidenta (bez anteny). Obejrzyj też alana 42 w wersji do auta, w gruszce masz całe radio.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze pierwszy raz słyszę , w starej fieście na starej onwie miałem zakłócenia ,

 

Przeczytałem o doborze radia do konkretnego rodzaju silnika na zdaje się 3 forach o tematyce CB i to dzisiaj.

Nie znam się na tym kompletnie.

Ale dziękuje za pierwszą podpowiedz i liczę na więcej.

 

Do 400zł na Allegro jest olbrzymia ilośc CB .

Parametry i przechwałki sprzedawców nic mi nie mówią.

Wolę rady kolegów i koleżanek z Naszego forum.

 

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam Alana chyba 109- proste radio bez fajerwerków, miałem je w kilku autach, diesle i benzynki, nigdzie nie było zakłóceń. Ważna kwestia to antena i ewentualne strojenie. Choć ja kupiłem antenę nie wymagającą strojenia . Poczytaj opinie o president tommy, kuzyn sobie kupił, bardzo fajne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach