Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Witam Mam problem i mam nadzieje ze ktos mi pomoze. Zauwazylem nastepujaca rzecz w mojej astrze II 2001 1,7 dti zapalila sie w pewnym momencie kontrolka samochod z kluczem ale po zatrzymaniu sie i postoju nie zapalala sie pozniej hmm nie mozna przez to bylo odczytac bledu bo jak pojechalem to nie zapalila sie kontrolka w drodze na diagnostyke:) bagatelizowalem ten problem (jezdzilem kiedys vivaro 1,9 dti i tam caly czas sie zapalalo i gaslo) bo nie zauwazylem nastepujacego objawu po zapaleniu tej kontrolki : obroty na kazdym biegu do 3000 max 3 bieg max 60 km i 3000 obroty, 4 bieg - max 90 km i 3000 obroty , 5 bieg - max 120 km i 3000 obroty Podobno to ktorys z elektrozaworow ale nie wiem czy to powazna i kosztowna sprawa i dlugo naprawa trwa gdyz uzywam auto do dojazdow do pracy i innej mozliwosci dostania sie do niej nie mam:( wiec to wazna sprawa dla mnie licze na pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4703-astra-ii-17-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 garnish, są tematy i nie będziemy tu ponownie wałkować tego samego ja ci podam jeden z nich ale jest ich naprawdę kilka .wystarczy wejść w opcję szukaj wpisać np. zawory, lub przepływomierz i już http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-vt8639.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4703-astra-ii-17-dti/#findComment-316438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Dzieki brzoza, troche madrzejszy jestem ale moze pojawi sie ktos kto spotkal sie z dokladnie takim przypadkiem przy tym silniku. Nie wiem tylko czy jesli to raz zapala sie np. po przejechaniu 300 km innym razem po 30 a pozniej juz po ponownym uruchomieniu juz nie pali sie i wszystko jest ok to jest to sytuacja polegajaca na tym ze cos tam sie dzieje i w koncu padnie i szlag trafi auto czy poprostu ten typ tak ma i czasami blad wyskakuje bo cos.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4703-astra-ii-17-dti/#findComment-316414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 może zobacz tutaj może to cie naprowadzi http://forum.opel24.com/zafira-20-dtl-wiecaca-lampa-silnika-vt8880.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4703-astra-ii-17-dti/#findComment-316383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Hmm, wiec bede musial pojezdzic i poczekac az ta kontrolka zapali sie na stale a samochod bedzie tak mial ciagle bo inaczej to chyba nic nie ma sensu naprawiac...tia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4703-astra-ii-17-dti/#findComment-316303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emczyk Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 sprawdzałeś może swiece żarowe?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4703-astra-ii-17-dti/#findComment-316296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Przeplywka lub modul pompy sterujacy zaworem przelewowym pompy-lubia padac te moduly-koszt serwisowo od 4500do 5500 tys zl.Pozaserwisowo od 1200-2500   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4703-astra-ii-17-dti/#findComment-316290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.