Skocz do zawartości

Astra II 1,7 dti


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem i mam nadzieje ze ktos mi pomoze.

Zauwazylem nastepujaca rzecz w mojej astrze II 2001 1,7 dti

zapalila sie w pewnym momencie kontrolka samochod z kluczem ale po zatrzymaniu sie i postoju nie zapalala sie pozniej hmm nie mozna przez to bylo odczytac bledu bo jak pojechalem to nie zapalila sie kontrolka w drodze na diagnostyke:)

bagatelizowalem ten problem (jezdzilem kiedys vivaro 1,9 dti i tam caly czas sie zapalalo i gaslo) bo nie zauwazylem nastepujacego objawu po zapaleniu tej kontrolki :

obroty na kazdym biegu do 3000 max

3 bieg max 60 km i 3000 obroty, 4 bieg - max 90 km i 3000 obroty , 5 bieg - max 120 km i 3000 obroty

Podobno to ktorys z elektrozaworow ale nie wiem czy to powazna i kosztowna sprawa i dlugo naprawa trwa gdyz uzywam auto do dojazdow do pracy i innej mozliwosci dostania sie do niej nie mam:( wiec to wazna sprawa dla mnie licze na pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

garnish, są tematy i nie będziemy tu ponownie wałkować tego samego ja ci podam jeden z nich ale jest ich naprawdę kilka .wystarczy wejść w opcję szukaj wpisać np. zawory, lub przepływomierz i już :)http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-vt8639.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki brzoza, troche madrzejszy jestem ale moze pojawi sie ktos kto spotkal sie z dokladnie takim przypadkiem przy tym silniku.

Nie wiem tylko czy jesli to raz zapala sie np. po przejechaniu 300 km innym razem po 30 a pozniej juz po ponownym uruchomieniu juz nie pali sie i wszystko jest ok to jest to sytuacja polegajaca na tym ze cos tam sie dzieje i w koncu padnie i szlag trafi auto czy poprostu ten typ tak ma i czasami blad wyskakuje bo cos.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, wiec bede musial pojezdzic i poczekac az ta kontrolka zapali sie na stale a samochod bedzie tak mial ciagle bo inaczej to chyba nic nie ma sensu naprawiac...tia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka lub modul pompy sterujacy zaworem przelewowym pompy-lubia padac te moduly-koszt serwisowo od 4500do 5500 tys zl.Pozaserwisowo od 1200-2500

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności