Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Witam. Mam pytanie do posiadaczy astry G z silniekiem 2.0 DTI 16v. Moje jest strasznie mułowate na biegu 1 i 2 w zakresie do 2400obr. Wporównaniu do firmowej fabi 1,9 to ślimak. Dodam ze autko przyjechalo z niemiec i ma chipa 9jakis przekaznik jest tez pod maska ze swiecacymi diodami i kablami do pompy??) co teoretycznie powinno podniesc wydajnosc. Napiszcie mi czy to normalne ze takie mułowate sa ople a jesli nie to co nalezałoby sprawdzic. Moze ktos poleci warsztat z Poznania to będę wdzięczny. Spalanie mam wysokie bo ok. 7,5-8 l/miasto - trasa 5,5-6l/100km. Fakt jezdze dynamicznie na klimie i oponkach szer. 205. Ale to chyba duzo - fabia pali w miescie niecale 6 a zryw nieporownywalny. Ostatnio tez zaobserowalem przy wyłączaniu delikatny swist turbiny - a raczej nie swist ale po przekreceniu kluczyka jeszcz chwile ja slychac zanim stanie - co to moze byc? Moze wczesniej tez byl ten swist ale wyczulony sie zrobilem ostatnio. Doradzcie co sprawdzic i najlepiej gdzie w poznaniu jest dobry mechanik co zna sie na tych silnikach. Liczę na Wasza pomoc. Dziekuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4720-astra-g-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamus Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 przy wyłączaniu delikatny swist turbiny - a raczej nie swist ale po przekreceniu kluczyka jeszcz chwile ja slychac zanim stanie - co to moze byc? To może być to że nie chłodzisz kolego turbiny po szybkiej jeździe...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4720-astra-g-20-dti/#findComment-316301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 przy wyłączaniu delikatny swist turbiny - a raczej nie swist ale po przekreceniu kluczyka jeszcz chwile ja slychac zanim stanie - co to moze byc? To może być to że nie chłodzisz kolego turbiny po szybkiej jeździe... Tez mi sie tak wydaje. Po dynamicznej jezdzie powinienes poczkac nawet ponad minute, az turbina zwolni i troche sie schlodzi. Jak tak dalej bedziesz robil to zacznij zbierac na nowa turbinke!! Natomiast jesli chodzi o spalanie to jest to raczej normalny wynik - moje wyniki sa bardzo podobne - takze chyba nie masz sie czym martwic, tym bardziej, ze porownujesz do silnika VW, a te dielsle sa naprawde bardzo oszczedne i dynamiczne...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4720-astra-g-20-dti/#findComment-316291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Dla rozwiania Waszych watpliwosci dodam ze zainim wylacze silnik po jezdzie to chodzi spokojnie co najmniej 1-2 minuty. Przewaznie to chyba duzo wiecej (czas otwarcia bramy wjazdowej i garazu). Postaram sie w takim razie zaobserwowac jak ma sie dlugosc i intensywnosc jazdy do czasookresu wygaszania sie samej turbiny(przy jej chlodzeniu kazdorazowo 1-2minuty).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4720-astra-g-20-dti/#findComment-316235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.