Skocz do zawartości

Astra G 2.0 DTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie do posiadaczy astry G z silniekiem 2.0 DTI 16v. Moje jest strasznie mułowate na biegu 1 i 2 w zakresie do 2400obr. Wporównaniu do firmowej fabi 1,9 to ślimak. Dodam ze autko przyjechalo z niemiec i ma chipa 9jakis przekaznik jest tez pod maska ze swiecacymi diodami i kablami do pompy??) co teoretycznie powinno podniesc wydajnosc. Napiszcie mi czy to normalne ze takie mułowate sa ople a jesli nie to co nalezałoby sprawdzic. Moze ktos poleci warsztat z Poznania to będę wdzięczny.

 

Spalanie mam wysokie bo ok. 7,5-8 l/miasto - trasa 5,5-6l/100km. Fakt jezdze dynamicznie na klimie i oponkach szer. 205. Ale to chyba duzo - fabia pali w miescie niecale 6 a zryw nieporownywalny.

 

Ostatnio tez zaobserowalem przy wyłączaniu delikatny swist turbiny - a raczej nie swist ale po przekreceniu kluczyka jeszcz chwile ja slychac zanim stanie - co to moze byc? Moze wczesniej tez byl ten swist ale wyczulony sie zrobilem ostatnio.

 

Doradzcie co sprawdzic i najlepiej gdzie w poznaniu jest dobry mechanik co zna sie na tych silnikach. Liczę na Wasza pomoc.

 

Dziekuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wyłączaniu delikatny swist turbiny - a raczej nie swist ale po przekreceniu kluczyka jeszcz chwile ja slychac zanim stanie - co to moze byc?

To może być to że nie chłodzisz kolego turbiny po szybkiej jeździe...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wyłączaniu delikatny swist turbiny - a raczej nie swist ale po przekreceniu kluczyka jeszcz chwile ja slychac zanim stanie - co to moze byc?

To może być to że nie chłodzisz kolego turbiny po szybkiej jeździe...

Tez mi sie tak wydaje. Po dynamicznej jezdzie powinienes poczkac nawet ponad minute, az turbina zwolni i troche sie schlodzi. Jak tak dalej bedziesz robil to zacznij zbierac na nowa turbinke!!

 

Natomiast jesli chodzi o spalanie to jest to raczej normalny wynik - moje wyniki sa bardzo podobne - takze chyba nie masz sie czym martwic, tym bardziej, ze porownujesz do silnika VW, a te dielsle sa naprawde bardzo oszczedne i dynamiczne...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla rozwiania Waszych watpliwosci dodam ze zainim wylacze silnik po jezdzie to chodzi spokojnie co najmniej 1-2 minuty. Przewaznie to chyba duzo wiecej (czas otwarcia bramy wjazdowej i garazu). Postaram sie w takim razie zaobserwowac jak ma sie dlugosc i intensywnosc jazdy do czasookresu wygaszania sie samej turbiny(przy jej chlodzeniu kazdorazowo 1-2minuty).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności