Gość ja881 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam mam corsę c 1800ccm wersja GSI czemu szarpie na pierwszych biegach, ciężko jest ruszyć płynnie bez szarpnięcia dotyczy to 1 i 2 biegu na innych juz jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Z tego co napisałeś wygląda to na zużycie sprzęgła. Jezeli tak jest to powinno szarpać przy ruszaniu i przy zmianie biegów. Przeciętnie sprzęgło wytrzymuje około 150 tysięcy km. Zalezy od stylu jazdy czasami jest to 100 tys. a czasami200.tys.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/#findComment-414073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ja881 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Ostatnio mechanik wymieniał uszczelkę między skrzynia a silnikiem z powodu wycieku oleju i podobno tarcza sprzęgła jest jak nowa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/#findComment-414243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 mechanik wymieniał uszczelkę między skrzynia a silnikiem z powodu wycieku oleju To Ty masz sprzęgło pracujące w oleju??? Może wymieniał uszczelniacz??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/#findComment-414259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Ostatnio mechanik wymieniał uszczelkę między skrzynia a silnikiem z powodu wycieku oleju i podobno tarcza sprzęgła jest jak nowa. Szarpanie to wina zużytego docisku. Tarcza może być dobra. Aby ocenić zużycie docisku trzeba mieć trzchę wprawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/#findComment-414260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 w wiekszosci przypadkow szarpanie jest spowodowane sprzeglem,stabilizator(tlumik drgan) skrzyni w dobrym stanie?mi kangoo szarpal przez przegub ktory mial luzy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/#findComment-414262 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 w wiekszosci przypadkow szarpanie jest spowodowane sprzeglem,stabilizator(tlumik drgan) skrzyni w dobrym stanie?mi kangoo szarpal przez przegub ktory mial luzy Tłumik drgań na półosi też może takie drgania powodować ale raczej rzadko. W tym przypadku mechanik wymieniał simering na wale czyli musiał zdemontować sprzęgło. Mógł przy nie umiejętnym montażu uszkodzić sprężynę centralną docisku. Efektem tego uszkodzenia będzie szarpanie przy ruszaniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/#findComment-414324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ja881 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Dziękuje za odpowiedzi, mogę jeszcze dodać że czasami uda się puścić sprzęgło w taki sposób że nie szarpie, ale jest to trudne trzeba wysprzęgac bardzo wolno. Powiedzcie od czego zacząć sprawdzanie ewentualnie naprawę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/#findComment-414348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech. Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Dziękuje za odpowiedzi, mogę jeszcze dodać że czasami uda się puścić sprzęgło w taki sposób że nie szarpie, ale jest to trudne trzeba wysprzęgac bardzo wolno. Powiedzcie od czego zacząć sprawdzanie ewentualnie naprawę Na początek sprawdź mocowanie silnika.Są trzy tzw. łapy. Któraś mogła być już zużyta i mogła się urwać podczas wymiany sprzęgła. Kolejny krok to sprawdzenie pólosi napędowych i przegubów. Jeśli to wszystko będzie ok. to wydaje mi się, że pozostaje tylko sprzęgło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47412-szarpanie-na-1-i-2-biegu/#findComment-414524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.