Skocz do zawartości

Traci moc lekko szarpie


Gość dan00

Rekomendowane odpowiedzi

Po podpięciu kompa na zgaszonym silniku błąd 31 (czujnik prędkości) po skasowaniu błędów auto pracuje wzorowo ale tylko przez jakieś 5 - 8 km. Potem znów to samo traci moc i lekko szarpie szczególnie na niskich obrotach. Wymieniłem czujnik ale to nic nie pomogło nadal zachowuje się tak samo. Dzisiaj doczytałem że błąd 31 na zgaszonym silniku jest zawsze. Czy to prawda? Jak odpalę i robię zworkę na wtyczce to kontrolka nie miga. Poza tym podczas jazdy chack się nie świeci. Kable, świece w miarę nowe 12tys. Oleju nie podbiera praktycznie wcale. Co radzicie czepić się kompa czy szukać gdzie indziej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd 31 na zgaszonym silniku jest zawsze. Czy to prawda?

Tak to prawda. Gdyż to błąd braku sygnału prędkości obrotowej silnika , więc jak silnik nie pracuje to oczywiście takiej prędkości nie ma. :wink:

 

 

po skasowaniu błędów

Były też jakieś inne błędy ? Jakie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innych błędów nie ma. Ogólnie czasem są problemy z połączeniem interfejsu CDIF z kompem silnika łapie za drugim, trzecim razem, ale po połączeniu pisze tylko o czujniku prędkości. Jak czytam przy pomocy zworki to 12 (rozpoczęcie samodiagnostyki) i 31. Po włączeniu silnika i zapięciu zwory chack świeci się parę sekund po czym gaśnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno znaleźć przyczynę takiego niedomagania. Ja mam na takie złośliwe dolegliwości jeden sposób: wybieram się w dłuższą trasę.

Zazwyczaj pomaga. Jeśli nie, to problem ten bardziej się uwidacznia i łatwiej znaleźć przyczynę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu mój silnik też miał dziwną czkawkę, miałem mały wyjazd 2 x 150 km i czkawka przeszła. :grin:

 

A komputer to szczerze nie wiem, ale może tak jak w sintrze 3.0 http://forum.opel24.com/topic/7974-Gdzie-jest-komputer-silnika-w-Sintrze/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj elektryk stwierdził że to najprawdopodobniej zakłócenia od sterownika gazu co powoduje zmiany w mapach zapłonu. Przed wizytą u gazownika skasowałem kompa przez odpięcie zasilania, potem jazda próbna w różnym stylu przez ok 20min. Na razie chodzi aż miło, zobaczymy jak będzie po kilku odpaleniach. Obawiam się że gazownik się podepnie i powie jak zwykle że u niego wszystko OK. Miał ktoś z Was problemy z komputerem silnika, czy raczej w Sintrach jest spokój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności