Gość look001 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Witam. Mam astrę 3 kombi 1.7 cdti, 2004 rok. Ze dwa miesiące temu wyświetlił mi się komunikat, że mam za mało płynu chłodniczego, wymieniłem u mechanika. Po przejechaniu około 2 tys. km.... dziś znowu zapalił mi się komunikat o zbyt małym poziomie, sprawdziłem ubyło trochę. Moje pytanie co może być powodem, tego, że ubywa mi płyn, pod samochodem nie zauważyłem plam..- chcę się przygotować na koszty - ... pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47745-problem-ubywaj%C4%85cego-p%C5%82ynu-w-ch%C5%82odnicy-rozwi%C4%85zany/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 nie patrz pod samochodzem tylko pod maska moze sciekac po bloku albo chlodnicy i parowac zanim doleci do asfaltu wtedy pod autem sladow nie bedzie odpalic silnik czekac az sie zagrzeje i szukac jak nic nie znajdziesz to moze juz UPG saczy do silnika dymi z wydechu podczas jazdy ?? jesli tak to na jaki kolor ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47745-problem-ubywaj%C4%85cego-p%C5%82ynu-w-ch%C5%82odnicy-rozwi%C4%85zany/#findComment-407585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ygrekowski Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) Powodów ubywającego płynu może być kilka, pomijam te, przy ktorych widoczny jest wyciek. 1. Uzczelka pod głowicą, wówczas nalezy sprawdzić korek od oleju lub sam płyn, najczęsciej olej z płynem miesza się, w ktorym zbiorniku to zależy od pęknięcia. Jakies biale chmury z wydechu. 2. Peknięcia głowicy, szczególnie dotyczy to silników 1.7 tdci czy cdti montowanych w Oplach lub hondach 1.7 cdti od roku 2001. To silniki Isuzu wyjątkowo nie udane. Miałem przykład, taki że płyn znikał, nie było wycieków, pęknięcie głowicy było w specyficznym miejscu takim, że płyn przedostawal się do kolektora wydechowego. Skutek, był taki, ze po jakimś czasie turbina się wyłaczyła. daliśmy ją do oczyszczenia ponieważ była zaklejona dziwną substancją, prawdopodobnie właśnie pozostałościami po odparowanym płynie chłodniczym. Ciekwaostką było to, że mimo wciagania płynu silnik caly czas nie tracił mocy do chwili wyłaczenia turbiny. 3. To pęknięty blok..objawy mogą być różne. Przy stwiedzeniu, ktorejkolwiek z usterek nalezy liczyć się z kosztami, czasem taniej wymienić jest silnik. Edytowane 4 Października 2011 przez daro zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47745-problem-ubywaj%C4%85cego-p%C5%82ynu-w-ch%C5%82odnicy-rozwi%C4%85zany/#findComment-407891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość look001 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Witam. Mechanik powiedział, że wycieków nie ma... białego dymu nie ma za mną.... mechanik powiedział, żeby jeszcze pojezdzić, przyczyną może być mikrodziurka w chłodnicy, a to też wiąże się z wymianą chłodnicy... jakieś pomysły jak sprawdzić czy głowica jest pęknięta (rozumiem, że tylko naocznie...)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47745-problem-ubywaj%C4%85cego-p%C5%82ynu-w-ch%C5%82odnicy-rozwi%C4%85zany/#findComment-408052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwiryn Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 witam, miałem podobną sytuację ,tyle,że płyn uciekał do oleju, wyraźny wzrost poziomu oleju, okazało się ,że uszczelka poszła pod głowicą więc naprawa pociągnęła kilka stówek, po tym zabiegu płyn nadal uciekał lecz już mniej ale uciekał, dolałem uszczelniacza do chłodnicy i teraz jest ok, co prawda mam astre 2 ale silnik isuzu, pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47745-problem-ubywaj%C4%85cego-p%C5%82ynu-w-ch%C5%82odnicy-rozwi%C4%85zany/#findComment-408337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość look001 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam. Mam astrę kombi 1,7 diesel, silnik Isuzu... dla wszystkich zainteresowanych kłopotem z ubywającym płynem chłodniczym. Okazało się, że cześć nazywana kościec przy bloku, miała nieszczelność, wyciągnęli pół auta, ale zrobili (bez wymiany chłodnicy), nie była to też uszczelka pod chłodnicą...pozdrawiam i polecam zakład Pana Artura Dzierży we Wrocławiu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47745-problem-ubywaj%C4%85cego-p%C5%82ynu-w-ch%C5%82odnicy-rozwi%C4%85zany/#findComment-415688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 nie wiem co to za czesc bo nazwa raczej nie jest ogolnie stosowana moge sie jedynie domyslac to ze Tobie tam cieklo nie oznacza ze kazemu bedzie wszelkie wycieki z ukladu chlodzenia wymagaja szukania i to dokladnego a nie wymienianiu co sie nawinie lacze ten temat z poprzednim nie musisz zakladac nowego zeby sie pochwalic usunieciem usterki a dla nastepnych latwiej bedzie przeczytac jeden temat a nie szukac odpowiedzi w kilku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47745-problem-ubywaj%C4%85cego-p%C5%82ynu-w-ch%C5%82odnicy-rozwi%C4%85zany/#findComment-415690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.