Skocz do zawartości

Kontrolka silnika Asra g 1,7 td


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

:D ma proble przy predkosci ok 90 km/hzapala sie kontrolka silnika (astra g 1,7 td 99r)

ale nie zawsze tylko jak predkosc sie bedzie utzrymywala przez pare sekund i wte dy silnik trac moc moge wcisnac gaz do dechy a on "moze" zacznie powoli przyspieszac, ale gdy w momecie gdy kontrolka sie zapali a ja odpuszcze troche gazu zaraz gasnie i wszystko jest ok.

PROSZE O PORADY... :D

 

[ Dodano: Sro Wrz 12, 2007 21:15 ]

nie dodalem ze wymienilem filtry i to nic nie dalo :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie bład recyrkulacji spalin. Egr moze wymaga przeczyszczenia... sprawdz też przewód który idzie od podciśnienia (pompy vac) do egra. Moze jest pęknięta końcówka tego przewodu.

Pozdrawiam mik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tez mam ten problem od zakupu auta. Po sprawdzeniu na kompie wyszlo ze to zawor recyrkulacji spalin, z tym ze mogla pasc pompka albo ktorys z czujników. Polecono mi zebym sie za bardzo nie przejmowal i wpadl do nich jak zacznie sie swiecic bez przerwy. Jak na razie wystarczy zejsc ponizej 2000 obr i potem znowu wejsc powyzej 2000 i kontrolka znika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Sprawdz pompę wspomagania u mnie było to samo po wymianie pompy używanej zakupionej na allegro za 250 zeta problem zniknął Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam ten sam problem, ktory mam nadzieje, rozwiaze sie w sobote. U mnie przewody ok, kolektor ok, doradzono mi przeczyscic EGR. Mam ten sam model, ten sam rocznik co Ty i ten sam problem. Jak przeczyszczenie EGR nie pomoze, to bede sie glowil :) U mnie na techu wyskakuje P0400, a u Ciebie ?

 

Kiss

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Miałem podobny problem astra II 1,7 dtl 99r zamula się jak zapalisię kontrolka gdy spadną obroty poniżej 2tys jest OK.

Powodem były przewody elastyczne od nadmiaru wychodzące z wtryskiwaczy, poprostu wiek dał znać o sobie optycznie niebyło nic widać żadnych wycieków aż jak kontrolka zaczeła palić się prawie cały czas pokazał się mały wyciek z ostatniego zaślepionego przewodu. Po wymianie jest ok koszt 12 zł i 10 minut własnej pracy, a szukania przyczyn ponad miesiąc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czesc. Wszyscy pisza o przeczyszczeniu zaworu EGR. Mam Astre G z silnikiem X17DTL, w niej ten zawor znajduje sie na kolektorze, podobno trzeba wyienia to wraz z kolektorem. Pytanie, czy da sie z kolektora wyjąc EGR, czy sa jakies problemy, czy po przeczyszczeniu nie bedzie problemow z zamontowaniem? Prosze o odpowiedz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

kontrolka silnika powyżej 2000 obrotów przy wciśniętym gazie - miałem to samo ??? problem z przepływomierzem powietrza, zakupiłem BOSHA za 260 zł wymieniłem i problem zniknął

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

właśnie pisałem wcześniej o tym problemie z obrotami i kontrolką silnika objawy jak u wszystkich a co do naprawy to koszt spory jak się okazało poszła pompa wtryskowa na początku wymieniony został sam moduł sterujący po 200 km znów przymusowy postój i cała pompa do regeneracji

Dokładnie sprawa wygląda tak niepokazywał wcześniej żadnych błędów zapalała się kontrolka ontroche słabł przełączał sie w serwis i przy obrotach jak spadły ponizej 2tys i wzrastały powyżej 2tys . gasła i jakis czas spokuj do czasu aż zapaliła się i zgasł bez mozliwości zapalenia bez żadnych wcześniej objawów.

koszt moduły ok.1000 regeneracja całej pompy ok.2500 tak dla info

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość scorpic

właśnie pisałem wcześniej o tym problemie z obrotami i kontrolką silnika objawy jak u wszystkich a co do naprawy to koszt spory jak się okazało poszła pompa wtryskowa na początku wymieniony został sam moduł sterujący po 200 km znów przymusowy postój i cała pompa do regeneracji

Dokładnie sprawa wygląda tak niepokazywał wcześniej żadnych błędów zapalała się kontrolka ontroche słabł przełączał sie w serwis i przy obrotach jak spadły ponizej 2tys i wzrastały powyżej 2tys . gasła i jakis czas spokuj do czasu aż zapaliła się i zgasł bez mozliwości zapalenia bez żadnych wcześniej objawów.

koszt moduły ok.1000 regeneracja całej pompy ok.2500 tak dla info

u mnie był problem z EGR

tzn po dodaniu gazu kontrolka gasła. po przeczyszczeniu było ok ale tylko pół roku. teraz znowu musiałem go wyczyścic. tylko że pomimo tego tym razem kontrolka nadal się zapala nie ma na to wpływ wysokosc obrotów, nie ma straty mocy itd. ? wiecie może co jest przyczyną

może wystaczy odłączyc akumulator żeby wykasować błąd ?

a może to poma siada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności