Gość gardi1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 tuleje wahacza tak auto zupełnie inaczej się prowadzi i nie stuka , robiłem to razem z końcówkami drążków - tylko, ze u mnie nic nie drga...tylko stukało na niskiej prędkości Fakt że rzeczonych tulei prawie juz nie było   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47876-co-to-za-odglosy/page/4/#findComment-420791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymek55555 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 a ile kosztowała Cie wymiana tulei ja mam wymienic wszystkie cztey z przodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47876-co-to-za-odglosy/page/4/#findComment-421064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardi1 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 tak auto zupełnie inaczej się prowadzi i nie stuka , robiłem to razem z końcówkami drążków - tylko, ze u mnie nic nie drga...tylko stukało na niskiej prędkości Fakt że rzeczonych tulei prawie juz nie było za tuleje końcówki drążków i geometrię płaciłem 430zł, jutro poszukam faktury to napisze Ci ile tuleje kosztowały   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47876-co-to-za-odglosy/page/4/#findComment-421142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymek55555 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 No i witam. Wymieniłem tuleje i przetoczyłem tarcze bo były zwichrowane i jak ręka odja. Nie ma już żadnego stuku w układzie kierowniczym nic nie telepie kiera nawet próbowałem od 100 do 140 ani drgnie. Natomiast pozostał lekki w samej kolumnie to tylko słychać na poprzecznych nierownosciech tylko na przejazdach kolejowych i to takich zrypanych gdzie szyny wystają wyskok. Nie wiem poczytałem na innym forum to ta kolumn to jakis globalny problem tego samochodu mi w serwisie opla powiedziano ze ja cos tam nie dokręciłem jak smarowałem esp śmiech. Jakis ziomek pisal ze to standart i trzeba dokręcić wkręt łącznika między kierownicą a układem kierowniczym (klucz 10 gwiazdkowy) w sobotę zobaczę. W innym warsztacie stacji diagnostycznej ze 2 lata można jeździć jeszcze. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47876-co-to-za-odglosy/page/4/#findComment-422020 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jakis ziomek pisal ze to standart i trzeba dokręcić wkręt łącznika między kierownicą a układem kierowniczym (klucz 10 gwiazdkowy) Potwierdzam, ziomek tu miał identyczne objawy, w ASO Opla Dublin Swords zaproponowali wymianę maglownicy, a wystarczyło dokręcić maglownicę i ww śrubę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47876-co-to-za-odglosy/page/4/#findComment-422034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymek55555 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 gdzie ta śruba się znajduje chodzi tu o ta na krzyżaku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47876-co-to-za-odglosy/page/4/#findComment-422036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Nie wiem dokładnie gdzie się te śruby znajdują, znajomemu mechanik dokręcał maglownicę i kasował luz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/47876-co-to-za-odglosy/page/4/#findComment-422174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.