Gość killler83 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Witam Piszę na tym forum bo już mi sie pomysły skończyły co może być przyczyną ciągłego wyświetlania błędu nr 19 Zaczęło się od tego, że chciałem sobie zaizolować kabelek który leci od czujnika położenia wału korbowego do wtyczki koło rampy wtryskowej, bo izolacja obleciała. Zaizolowałem, owinąłem jeszcze folią aluminiową (ochrona przed gorącym silnikiem). Od tego czasu silnik ciężko zapala, zaraz po zapaleniu świeci się check engine, nie kręci powyżej 4500 obr/min. wymieniłem na zamiennik: bez zmian, ale okazało się nie ta wtyczka (różniła się minimalnie, ale jednak), wiec wymieniłem na właściwy: bez zmian. Kupiłem oryginał w ASO (320 zł), zamontowałem: bez zmian. Przemierzyłem wiązkę od gniazdka (gdzie sie wpina ten czujnik, kolo rampy wtryskowej) do komputera: ok. napięcie między 2 i 3 pinem 2,5V, uznałem, że jest ok, więc uznałem, że uszkodziłem jednostkę sterującą ECU, kupiłem, usunąłem immo, zamontowałem: dalej nic! Jeden elektryk coś gadał, że na komputerze mu wykazało: brak synchronizacji z rozrządem. Ale rozrząd nie był ruszany, ale jutro do niego zajrzę, może jeszcze spojrzę do tego otworu gdzie ten czujnik wchodzi, może tam coś jest... już nie wiem. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Astra jest z roku 95, 1.8 16V 115 KM (chyba C18XEL) Simtec 56   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48004-kod-19/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 nie slyszalem nigdy o bledzie 14 ale moze za malo slyszalem,odepnij wtyczke z czujki walka rozrzadu i po odpaleniu zaobserwuj czy cos to zmienilo.jesli nie to poszukaj uzywki oryginalnej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48004-kod-19/#findComment-417056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość killler83 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 nie napisałem nigdzie o błędzie 14. w tytule jak i w treści jest o 19. Wypiąłem z czujnika położenia wału korbowego i nic się nie zmieniło, jeździłem tak jakiś czas.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48004-kod-19/#findComment-417061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 nie kręci powyżej 4500 obr/min. Witam. to wskazuje na problem z czujnikiem wałków rozrządu. CWK jest wrażliwy na wszelkie ugięcia . U mnie sztywny kabel powodował minimalne przekrzywienie czujnika . Oryginalnie jest gwiazdka z szerokim kołnierzem. Mi to spadło i założyłem zwykłą ( na klucz 10) - silnik nie chciał beknąć. Założyłem podkładkę ok 2-2,5cm średnicy ( ledwo weszła) , a kabel puściłem nie przy silniku , tylko "tak jak chciał" za bagnetem i do góry (czujnik mam od strony rozrządu pod termostatem)i po problemie. Może masz podobnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48004-kod-19/#findComment-417166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.