Gość pajton Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam! Czy ktoś z kolegów przeprowadzał adaptację EGR-a? Myślałem, że mam uszkodzony (błąd P0400) ale po kupnie nowego wyskakuje ponownie po jakimś czasie. Sprawdzałem pod akumulatorem podłączając skrajne piny - grzybek się wysuwa. Na ab-comie w blokach pomiarowych cały czas pokazuje INACTIVATE, niezależnie czy silnik zimny, czy ciepły po trasie. Napięcie pokazuje: stary 1,05V a nowy 1,3V. Podejrzewam, że jest to kwestia adaptacji, ale może się mylę. Widziałem jakiś filmik na youtube z pracy egr-a pod op-comem i pokazane tam na zmianę wartości ACTIVATE/INACTIVATE. A jak jest u Was? Czy istnieje jakiś alternatywny sposób adaptacji niż tylko w serwisie pod Tech-em?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Nie robi się adaptacji, zakładasz, kasujesz stary błąd i już. Jakiej firmy masz to cudo? Jeżeli chcesz zobaczyć jak działa to załatw kierowcę, nie polecam robić w pojedynkę Włącz live datę i obserwuj. Na postoju nic nie sprawdzisz. Nie pamiętam czy przy tym silniku jest w procentach czy jest podane napięcie podawane na zawór. Jest opcja testowania EGR ale nie polecam, test tylko wysuwa grzybek, ale schować już nie chce Trzeba odłączyć wtyczkę żeby się schował, a jeżeli się zatnie pozostaje demontaż...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pajton Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Stary jest oryginalny GM a nowy to jakiś no-name. To znaczy że obydwa mogą być uszkodzone? Stary ze starości a nowy bo chińszczyzna? Mam kupioną zaślepkę, ale nie chcę jej jeszcze zakładać. Na necie jest duzo napisane o adaptacji EGR-a do VW Golfów. Czyżby w Oplach była "autoadaptacja"?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Wyczyść stary, załóż zaślepkę i jazda. Chińszczyzna lubi nie działać lub reagować zbyt ospale na sygnał sterujący przez co wywala błąd Po zmianach odłącz aku na 5 minut i w drogę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.