Skocz do zawartości

Corsa B 1.7D Piszczenie paska alternatora


Gość ePeter1234

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ePeter1234

Witam,

 

Mam Corsę B 1.7D ze wspomaganiem i klimatyzacją. Piszczy mi pasek na alternatorze jak kręcę kierownicą w lewo lub w prawo na parkingu. Pasek już wymieniłem, na pewno jest mocno naciągnięty. Oleju w silniku też mam wystarczająco ( do alternatora w chodzi olej z silnika jakimiś przewodami). Ciśnienie w oponach ok. Nie wiem już gdzie szukać usterki. Proszę o pomoc.

 

Dziękuję i pozdrawiam

 

ePeter1234

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Z tego co mi się wydaje to corsa b ma wspomaganie hydrauliczne, co za tym idzie pompa wspomagania jest na pasku. Jak masz za mały poziom płynu w układzie wspomagania to pompa chodzi ciężej i dlatego pasek piszczy. Może po prostu nadszedł czas wymiany płynu albo pompa się kończy.

Edytowane przez Rafał_79

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do alternatora nigdy nie wchodzi olej!Na postoju piszczy dlatego że układ kierowniczy i silnik jest bardziej obciążony.Jak jest u Ciebie regulowany naciąg paska wieloklinowego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ePeter1234

Dzięki za odpowiedź. Sprawdzę ten płyn, może to tylko to. Co do Oleju to zapewniam że dochodzi on do alternatora. Sam musiałem raz go wyciągnąć i odczepiałem od niego wężyki z olejem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Sprawdzę ten płyn, może to tylko to. Co do Oleju to zapewniam że dochodzi on do alternatora. Sam musiałem raz go wyciągnąć i odczepiałem od niego wężyki z olejem.

 

Do alternatora nigdy nie przychodzi zaden wezyk z olejem.Cos pomieszales panie kolego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba była pompa raczej wspomagania kierownicy a nie alternator,bo niby co ten olej miałby tam w nim robic ładowac się czy co?

 

masz rację do alternatora idą przewody olejowe może nie dosłownie do naiego tylko do vacum pompy która jest zaraz za nim ale to nie jest przyczyna piszczenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

dokładnie tak jak kolega pisze,dochodzi olej z silnika ale do vaco pompy,z kolei ta pompa przykręcona jest do alternatora.

Tak dla wyjaśnienia dla tych co nie widzieli nigdy

alternatora w swoim aucie.

Pompa Vacum, wytwarza podciśnienie dla układu hamulcowego.

Jest przykręcona do alternatora i napedzana

jego wirnikiem, smarowana olejem z układu smarowania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności