Gość iker Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 witam! mam Corsę D z 2007 r. silnik diesel 1.3 66 KW. ostatnio pojawił się taki problem, że po odpaleniu samochodu i po kilku minutach pracy silnika wyświetliła mi się kontrolka samochodziku z kluczykiem. po podłączeniu pod komputer wyszedł błąd w układzie elektronicznym silnika (nie znam numeru błędu, komputer nie był z ASO) - sprawdzono świece żarowe - są ok, sprawdzono bezpiecznik - jest ok, wymieniono przekaźnik świec żarowych - na nowy, oryginalny. niestety kontrolka pali się nadal. nie wiem, czy to ma związek, ale na wyświetlaczu zużycie chwilowe mi wariuje - pokazuje w czasie jazdy (nie w korku, czy w kolumnie) od 4.5 do 14- 20. co to może być? help!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48603-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 dowiedz sie jaki byl kod bledu bo tak to mozna strzelac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48603-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/#findComment-419853 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iker Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 kod błędu P0683 - sterownik czasu grzania - napęcie zbyt niskie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48603-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/#findComment-420009 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iker Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 aha - jeszcze w ramach uzupełnienia - mam pytanie, czy ten kod P0683 po wymianie tego modułu sterujacego świecami żarowymi powinien sam automatycznie skasować się, czy też trzeba kompa zresetować. mam wątpliwości, czy mechanik, który to robił wiedział, jak się to resetuje - coś tam grzebał, ale w końcu nie zresetował? czy ktoś może mi powedzieć jak to się robi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48603-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/#findComment-420014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 nie wiem czemu wymieniali modul skoro blad tyczy niskiego napiecia tutaj powinni sie skupic wykasowanie bledu to chwila roboty wcisniecie enter na odpowiedniej stronie komputera diagnostycznego a blad niewystepujacy (taki powinien byc gdyby byl uszkodzony modul i go wymieniono na sprawny ) nie wywala kontrolki tylko zostaje zapisany w ECU jako ''nie wystepuje''   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48603-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/#findComment-420077 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iker Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 dzięki zatem muszę szukać dalej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48603-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/#findComment-420124 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iker Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 auto było podłączone pod KTS 550, więc chyba wykasowanie błędu to nie powinien być problem na ile ten kts 550 jest dokładny przy diagnostyce opli? bo są różne opinie na ten temat....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48603-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/#findComment-420337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iker Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Wszystko juz jasne - poszła jedna ze świec żarowych, a nie żaden moduł sterowania świecami - niby poprzedni mechanik sprawdzał świece, ale jak widać bez powodzenia Swieca wymieniona, auto sprawdzone i wszystko ok czasami jednak lepiej jechac od razu do ASO niż diagnozowac samochód w zwykłych warsztatach - szkoda czasu, nerwów i kasy tylko że przyzwoity mechanik umiałby przyznac się do błedu i nie kasowałby za coś, czego nie był w stanie naprawić - za podłączenie pod KTS wziął 80 zł, a w ASO też biora około 100, bład jak był, tak był, a on naprawiał samochód przez internet pocieszjące jest jedynie to, że może ten cholerny moduł, który wymieniono zupełnie niepotrzebnie uda się sprzedac - w razie czego mam na zbyciu;) pewne jest jedno - warsztat Pawła na Szczawiowej w Szczecinie będę omijać szerokim łukiem!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/48603-uk%C5%82ad-elektroniczny-silnika/#findComment-420474 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.