Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 koło filtra oleju a jego złącze - przy grodzi, okolice cewki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 tfuu kolo filtra oleju rozpedzilem sie z tym paliwem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muras92 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 ok zacznę od czujnika wału zobaczymy czy pomoże dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muras92 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 WITAM dziś się okazało że mam iskrę na dwóch cylindrach gdzie szukać przyczyny cewka jest nowa bosza świece nowe kable nowe i dalej nic co dalej pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zrób test cewki komputerem jeśli go posiadasz a jeśli nie to np miernikiem przemierz cewkę a przy okazji przewody To że nowe nie znaczy że sprawne Tym samym prostym urządzeniem można sprawdzić i inne składowe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muras92 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 a jedno pytanko czy tam może przekaźnik broi tylko jaki to jest   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muras92 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 słuchajcie podłożyłem drugą cewkę jest to samo na iskre tylko na 4 i 2 cylindrze czy to jest możliwe że poszedł sterownik   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafcio693 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Radze sprawdzic czujnik polozenia walu...on tez odpowiada za iskre...bedziesz go krecil i Ci nie odpali...moze nie dawac iskry na cylindry..potem sie poprzestawia...i bedzie wielkie bum...tak bylo u mnie..podczas krecenia przeskoczyl pasek rorzadu i tloki spotkaly sie z zaworami..a wszystko to byla wina czujnika, ktorego nie wymienilem choc wiedzialem ze jest uszkodzony..jak to on to tylko orginal jaki jest np.SIMENS   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muras92 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 tylko że ja odpalę i chodzi ale kulawo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Iskra w v6 bije na cylindrach 1-4 2-5 3-6 czyli coś mi nie pasuje a tak poza tym co sprawdziłeś/przemierzyłeś z wcześniejszych podpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.