Skocz do zawartości

Wskazowka temp. nie wstaje


Gość GRYGA

Rekomendowane odpowiedzi

mam ten sam problem wskazowka od temperatury sie nie podnosi a cieple powietrze leci z nawiewow , wydaje mi sie ze jakby to byla wina termostatu to by byly wyzsze obroty umnie jest z obrotami wszystko wpozadku wiec obstawiam ze czujnik ale gdzie on sie znajduje to tego nie wiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na bank czujnik bo by sie dlugo grzal a umnie po 5 kilometrach jest upal tez nie wiem gdzie sie znajduje jak znajdziesz jakis opsi daj znac

Edytowane przez zbyszek670
usunąłem cytowanie ostatniego postu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciepłe powietrze z nawiewów leci niezależnie od tego czy termostat jest sprawny czy nie już po kilku minutach jazdy. Czujnik temp. jest zamontowany w termostacie i niezależnie czy on czy termostat są uszkodzone i tak trzeba wymienić termostat. Koniec tematu.

ps. W ukrytym menu w pozycji coolant można sprawdzić w którym momencie otwiera się termostat.

 

A tak wygląda nowy termostat Wahler ( link przykładowy )

 

http://allegro.pl/termostat-wahler-opel-vectra-c-alfa-fiat-saab-1-9d-i1980291635.html

Edytowane przez radmax

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik temperatury na termostacie podaje temp. na zegary?? Albo jest jakis osobny czujnik temp. na zegary i 2 ktory otwiera termostat?

Edytowane przez GRYGA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie to ma znaczenie ? Temperatura na zegarze zaczyna się od 70*C. Jeśli termostst otwiera się wcześniej to wskazówka się nie podniesie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No takie ze moze to cujnik ktory jest odpowiedzialny za zegar nie dziala

Edytowane przez zbyszek670
usunąłem cytowanie ostatniego postu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest w termostacie. Uszkodzony czujnik - termostat do wymiany. Uszkodzony termostst - termostat do wymiany. A wystarczyłoby dokładnie i ze zrozumieniem przeczytać temat który Ci podałem. Tam masz wszystko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mow ze ten czujnik jest niewymienny

widac ze jest wkrecany w obudowe

 

a wracajac do uszkodzonego termostatu

 

uszkodzony w pozycji zamknietej

powoduje szybsze zagrzanie silnika

mozliwosc jego przegrzania jest bardzo duza

a to wiadomo jak sie moze skonczyc

 

uszkodzony w pozycji otwartej

wydluza czas nagrzewania

uklad potrzebuje wiecej czasu co zagrzania calego plynu

co wydluza czas nagrzewania w kabinie

i zwieksza spalanie paliwa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności