Skocz do zawartości

ASTRA II 1.6 62kW 8V Z16SE - popychacze hydrauliczne


Gość Maaaciek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów, jestem tu nowy ale być może będę stałym bywalcem, bo zastanawiam się nad zakupem Astry G ale najpierw potrzebuje małej porady.

 

Samochód z silnikiem 1.6 62kW/84 KM 8V Z16SE 2002 rok.

 

Tak jak napisałem ktoś chce mi sprzedac takie cacko ale do wymiany są popychacze. Szukałem, szukałem i jeszcze raz szukałem i nie znalazłem nigdzie na forum ile mniej wiecej trzeba przeznaczyć na wymianę takich popychaczy. Prosilbym o całkowity koszt, tzn co moze w najgorszym przypadku "dojsc" jak poprzedni wlasciciel "skatowal" je do samego konca (wałek etc??).

 

Druga sprawa: rocznik samochodu to 2002, w aucie swieci sie CHECK ENGINE, sprzedajacy twierdzi ze w tym roczniku to normalne bo na stałe jest wylaczona sonda lambda (twierdzi ze fabrycznie...). Jestem laikiem ale brzmi to niedorzecznie. Napiszcie czy to jakies totalne brednie (bo tak przypuszczam) i jak ta kontrolke zgasic - padla sonda?, jak tak to ile kosztuje nowa???

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Sprzedający chce coś ukryć. Skąd wie że błąd powoduje odłączona sonda i która bo jest dwie? Używana sonda 100-150zł (pełno ogłoszeń w necie) nowe znalazłem tu: http://e-autoparts.p...?id_typu=15338.

Bardzo wątpię w to że fabryka wypuszczała auta ze świecącą się kontrolką "check". Jeżeli bardzo zachorowałeś na tą astrę to przed zakupem trzeba by odczytać błędy czy na pewno jest to sonda i czy jest coś jeszcze. Co do kosztów związanych z zakupem i wymianą hydro-popychaczy to może ktoś z kolegów na forum to przechodził i coś podpowie.

Zalecał bym ostrożność przy zakupie, sprzedający kręci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj masz ceny popychaczy

http://www.opel-shop.pl/index.php?cPath=163_274

masz ich 8 wiec sobie policz

do tego zdjecie glowicy bialkowanie nowe uszczelki plyn