Skocz do zawartości

Pytanko o Frontera


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Mobile . mam zamiar kupic sobie jakąś Frontere ale chciał bym poznac wasze opinie na temat tego auta .. jak sie wam nimi jezdzi i czy nadaje sie do wyjazdów w teren i jak sie spisuje na drogach miejskich i jakie maja spalanie i osiagi :)

 

Interesuja mnie wszystkie wasze opinie .. i o karzdym rodzaju Silnika

 

Rozwarzam Kupno Frontera lub Explorera

 

Nigdy nie miałem nic wspólnego z Autkami Terenowymi .. wiec jestem zielony :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś przyjechał do Koronowa to byś wiedział jak się jeździ Fronterą :] A tak na serio, jeśli chcesz możemy umówić się gdzies w Łodzi i poszalejesz moją.... Ja mam 2,4 pod maską i jestem zadowolony, ale osiągów pioronujących on nie ma.... niestety. W terenie natomiast spisuje się świetnie.

 

Aha.... jeżeli masz nadmiar pieniędzy które chcesz spożytkowac na samochód to kup Explodera. Jest to najbardziej zawodny samochód terenowy.

 

Dostępne silniki we Frontera A (1991-1998):

benzynowe: 2,0 l R4 (85 kW) 2,2 l R4 (100 kW) 2,4 l R4 (92 kW)

diesel : 2,3 l R4 (74 kW) 2,8 l R4 (83 kW) - silniki Isuzu

 

Dostępne silniki we Frontera B (1998-2003):

benzynowe: 2,2 l R4 (96/100 kW przy 5.200 obr./min) 3,2 l V6 (151 kW) 3,5 l V6 (184 kW)

diesel : 2,2 l R4 (85/88 kW)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bedziemy sie musieli zdzwonic :] ... hehe ... nie wiedziałem ze masz Frontera :] .... ale spoko mam ochote sie przejechac .. bo moja mamuska chce kupic Kia Sportage ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach