Gość Agilla 01 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów.Mam taki problem w mojej agilce ,jaka może być przyczyna klekotania w silniku gdy dodam więcej gazu klekotanie znika. Z góry dzięki za odpowidzi Edytowane 20 Stycznia 2012 przez Agilla 01   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Przeszukaj forum, są podobne tematy. Gdy silnik jest zimny agila chodzi ciszej , na rozgrzanym klekocze jak diesel? U mnie w z12xe tak było gdy łańcuch rozrządu był do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agilla 01 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Jak jest zimny czy ciepły to i tak ,tak samo klekocze,Czy ceramizer coś na to poradzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Modar40 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Kończy Ci się łańcuch rozrządu i jedyne co Ci poradzi to jego wymiana.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agilla 01 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 A nie są to niewyregulowane zawory? Ona ma dopiero 136 000 i 50 000 cofnięte ,po ilu kilometrach się powinno wymienić łańcuszek ale on klekocze tylko przy wolnej jeździe na postoju nie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Nie kombinuj z ceramizerami tylko wymień łańcuszek , oszczędzanie na rozrządzie każdemu wychodzi bokiem ... 200 000 km to już czas ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 U mnie w z12xe rozrząd musiałem wymienić przy 150 tyś km. W 3 cylindrowych silnikach częściej trzeba wymieniać, pojedź do mechanika, te trzycylindrowe motory ładnie nie pracują.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 1zibi Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam ja w swojej agili 1,2 wymieniłem rozrząd 2 raz przebeg 120 000 km łańcuch się naciąga i napinacz nie daje rady, po nagrzaniu silnika klekocze na wolnych obrotach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Niekoniecznie tu pomoże wymiana rozrządu . Przebieg bliski 200 tys wiec w tym silniku hydraulika zaworów juz moze nawalać . Ja bym wymienił rozrząd i jeździł dalej aż do całkowitego padnięcia silnika . To jednorazówka , szkoda kasy na jakikolwiek remont .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marycha 3009 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Klekotanie silnika to początek jego końca i nie dajcie sobie wmówić że te silniki tak mają. Tak mówią tylko nieudolni mechanicy lub ci co chcą się pozbyć problemu. To oznaka problemu z ciśnieniem oleju pomimo iż wydaje się o.k. Ale o tym później. Pomogła zmiana mechanika na takiego co wie co robi. Ale za nim znalazłem rozwiązanie problemu podwoiłem wartość swojej agili. Przejechałem 35 tyś. km wymieniłem 2x kompletny rozrząd, pompę oleju, uszczelniacze zaworów, pompę paliwa itp. Objawy: klekotanie krótko po uruchomieniu, grzechotanie po przekroczeniu 2600 obrotów, po jeździe powyżej 100km/h klekotanie nasilające się, ustępowało po ponownym uruchomieniu silnika ale nie zawsze.Objawy na krótko zanikały po wymianie oleju i rozrządu. Przyczyną nieszczęścia były dwa oringi na przewodzie olejowym po wyjściu z pompy. Rozgrzany olej znajdował sobie ujście inie mógł nadążyć z napinaniem łańcucha rozrządu powodując jego hałas i szybkie zużycie jak też klekotanie zaworów. Teraz silnik chodzi cichutko. A masełko pod koreczkiem zniknęło po wymianie termostatu temp. była za niska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.