Skocz do zawartości

Klekotanie w silniku


Gość Agilla 01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.Mam taki problem w mojej agilce ,jaka może być przyczyna klekotania w silniku gdy dodam więcej gazu klekotanie znika. Z góry dzięki za odpowidzi

Edytowane przez Agilla 01

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukaj forum, są podobne tematy. Gdy silnik jest zimny agila chodzi ciszej , na rozgrzanym klekocze jak diesel? U mnie w z12xe tak było gdy łańcuch rozrządu był do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie są to niewyregulowane zawory?

 

Ona ma dopiero 136 000 i 50 000 cofnięte ,po ilu kilometrach się powinno wymienić łańcuszek

 

ale on klekocze tylko przy wolnej jeździe na postoju nie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj z ceramizerami tylko wymień łańcuszek , oszczędzanie na rozrządzie każdemu wychodzi bokiem ... 200 000 km to już czas ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w z12xe rozrząd musiałem wymienić przy 150 tyś km. W 3 cylindrowych silnikach częściej trzeba wymieniać, pojedź do mechanika, te trzycylindrowe motory ładnie nie pracują.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam ja w swojej agili 1,2 wymieniłem rozrząd 2 raz przebeg 120 000 km łańcuch się naciąga i napinacz nie daje rady, po nagrzaniu silnika klekocze na wolnych obrotach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość marco84

Niekoniecznie tu pomoże wymiana rozrządu .

Przebieg bliski 200 tys wiec w tym silniku hydraulika zaworów juz moze nawalać .

Ja bym wymienił rozrząd i jeździł dalej aż do całkowitego padnięcia silnika .

To jednorazówka , szkoda kasy na jakikolwiek remont .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Marycha  3009

Klekotanie silnika to początek jego końca i nie dajcie sobie wmówić że te silniki tak mają. Tak mówią tylko nieudolni mechanicy lub ci co chcą się pozbyć problemu. To oznaka problemu z ciśnieniem oleju pomimo iż wydaje się o.k. Ale o tym później. Pomogła zmiana mechanika na takiego co wie co robi. Ale za nim znalazłem rozwiązanie problemu podwoiłem wartość swojej agili. Przejechałem 35 tyś. km wymieniłem 2x kompletny rozrząd, pompę oleju, uszczelniacze zaworów, pompę paliwa itp. Objawy: klekotanie krótko po uruchomieniu, grzechotanie po przekroczeniu 2600 obrotów, po jeździe powyżej 100km/h klekotanie nasilające się, ustępowało po ponownym uruchomieniu silnika ale nie zawsze.Objawy na krótko zanikały po wymianie oleju i rozrządu. Przyczyną nieszczęścia były dwa oringi na przewodzie olejowym po wyjściu z pompy. Rozgrzany olej znajdował sobie ujście inie mógł nadążyć z napinaniem łańcucha rozrządu powodując jego hałas i szybkie zużycie jak też klekotanie zaworów. Teraz silnik chodzi cichutko. A masełko pod koreczkiem zniknęło po wymianie termostatu temp. była za niska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności