Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mam wielka prośbę do wszystkich na forum. Wie ktoś może czy w Oplu kadecie 1.4i jest możliwość wymiany nagrzewnicy bez wymontowywania całej deski? Bo pytałem u mechanika i powiedział mi że trzeba deskę wyciągać. Jestem zmuszony wymienić w moim opelku nagrzewnice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

czy w Oplu kadecie 1.4i jest możliwość wymiany nagrzewnicy bez wymontowywania całej deski?

niestety ,dużo pracy i węże od niej ciężko wyjąć ale da radę

Edytowane przez tokar2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz może co trzeba zdemontować żeby ją wyciągnąć bez wyciągania całej konsoli? Albo gdzie mogę coś takiego znaleźć? Bo przeszukałem neta i nic nie znalazłem. Są ale do Vectry, Astry a do kadetta pucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A wiesz może co trzeba zdemontować żeby ją wyciągnąć bez wyciągania całej konsoli? Albo gdzie mogę coś takiego znaleźć? Bo przeszukałem neta i nic nie znalazłem. Są ale do Vectry, Astry a do kadetta pucha.

może zanim wymienisz nagrzewnicę,warto by było ją przeczyścić" szlaufem "po prostu wodą pod ciśnieniem,wpinając się w jej obieg (wcześniej spuszczając czynnik chłodzący)w komorze silnika i jak wstępnie wyleci syf, to potem wlać calgon albo inny odkamieniacz,jeżeli by to nie pomogło to trzeba by udrożnić jej zewnętrzną stronę z kurzu etc ale to to raczej przy jej wyciągnięciu.gdybyś dotarł do tego miejsca to konsola sama ci powie ,które śrubki odkręcić-powodzenia :piwo:

to od innego auta,ale zasada ta sama

Edytowane przez tokar2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie stosowałem odkamieniacz, ocet, kwasek cytrynowy i preparat do czyszczenia układu chłodzenia i płukałem pod ciśnieniem wężem ogrodowym i trosze jak by lepiej ale jak dam 1 bieg wentylatora to ciepłe leci 2 to letnie a na 3 to zimne i wąż powrotny zimny a zasilający twardy a im więcej gazu to jeszcze bardziej twardnieje a powrót miękki. raczej tylko wymiana została mi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zasilający twardy a im więcej gazu to jeszcze bardziej twardnieje a powrót miękki

może to pomorze:forum.opel24.com/topic/29971-Zawor-nagrzewnicy-Astra-G/

może zawór jest przymknięty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

a jest tam zawór jakiś? jeśli tak to wiesz gdzie on może się znajdować? bo od strony silnika nic tam nie ma tylko 2 przewody jeden od kolektora ssącego do nagrzewnicy a drugi powrót bez zaworów.

Edytowane przez gwiazda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jest tam zawór jakiś? jeśli tak to wiesz gdzie on może się znajdować?

wpisz w wyszukiwarkę"zawór nagrzewnicy" :lamer: trochę poglądu nie zaszkodzi.a dostać się doniej: przestrzeń dostępu od strony kabiny ,trzeba zdemontować pod schowkiem pasażera osłonki i prawdopodobnie kokpit.sporo pracy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.