Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mam wielka prośbę do wszystkich na forum. Wie ktoś może czy w Oplu kadecie 1.4i jest możliwość wymiany nagrzewnicy bez wymontowywania całej deski? Bo pytałem u mechanika i powiedział mi że trzeba deskę wyciągać. Jestem zmuszony wymienić w moim opelku nagrzewnice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

czy w Oplu kadecie 1.4i jest możliwość wymiany nagrzewnicy bez wymontowywania całej deski?

niestety ,dużo pracy i węże od niej ciężko wyjąć ale da radę

Edytowane przez tokar2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz może co trzeba zdemontować żeby ją wyciągnąć bez wyciągania całej konsoli? Albo gdzie mogę coś takiego znaleźć? Bo przeszukałem neta i nic nie znalazłem. Są ale do Vectry, Astry a do kadetta pucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A wiesz może co trzeba zdemontować żeby ją wyciągnąć bez wyciągania całej konsoli? Albo gdzie mogę coś takiego znaleźć? Bo przeszukałem neta i nic nie znalazłem. Są ale do Vectry, Astry a do kadetta pucha.

może zanim wymienisz nagrzewnicę,warto by było ją przeczyścić" szlaufem "po prostu wodą pod ciśnieniem,wpinając się w jej obieg (wcześniej spuszczając czynnik chłodzący)w komorze silnika i jak wstępnie wyleci syf, to potem wlać calgon albo inny odkamieniacz,jeżeli by to nie pomogło to trzeba by udrożnić jej zewnętrzną stronę z kurzu etc ale to to raczej przy jej wyciągnięciu.gdybyś dotarł do tego miejsca to konsola sama ci powie ,które śrubki odkręcić-powodzenia :piwo:

to od innego auta,ale zasada ta sama

Edytowane przez tokar2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie stosowałem odkamieniacz, ocet, kwasek cytrynowy i preparat do czyszczenia układu chłodzenia i płukałem pod ciśnieniem wężem ogrodowym i trosze jak by lepiej ale jak dam 1 bieg wentylatora to ciepłe leci 2 to letnie a na 3 to zimne i wąż powrotny zimny a zasilający twardy a im więcej gazu to jeszcze bardziej twardnieje a powrót miękki. raczej tylko wymiana została mi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zasilający twardy a im więcej gazu to jeszcze bardziej twardnieje a powrót miękki

może to pomorze:forum.opel24.com/topic/29971-Zawor-nagrzewnicy-Astra-G/

może zawór jest przymknięty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

a jest tam zawór jakiś? jeśli tak to wiesz gdzie on może się znajdować? bo od strony silnika nic tam nie ma tylko 2 przewody jeden od kolektora ssącego do nagrzewnicy a drugi powrót bez zaworów.

Edytowane przez gwiazda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jest tam zawór jakiś? jeśli tak to wiesz gdzie on może się znajdować?

wpisz w wyszukiwarkę"zawór nagrzewnicy" :lamer: trochę poglądu nie zaszkodzi.a dostać się doniej: przestrzeń dostępu od strony kabiny ,trzeba zdemontować pod schowkiem pasażera osłonki i prawdopodobnie kokpit.sporo pracy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.