Skocz do zawartości

astra 1.4 1992 zapłon


Gość adagor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj byłem u mechanika ustawić zapłon, po ustawieniu auto praktycznie nie miało mocy na biegu jałowym ładnie wchodziło na obroty ale na biegach muliło, więc po powrocie do domu sam ustawiłem go na słuch, auto ładnie wchodzi na obroty i już nie muli normalnie pracuje, ale po ruszeniu aparatem zapłonowym zapaliła mi się kontrolka żółta i po ponownym uruchomieniu silnika zgasła ale jak auto sie rozgrzeje potrafi podczas jazdy się zapalić auto normalnie pracuje nic się nie dzieje, ale denerwuje mnie ta świecąca kontrolka, co może być nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.astra.auto.pl/content/view/244/40/ zajrzyj tu wyświetl blad bedzie ci łatwiej dojsc.

ok. jutro postaram się sczytać te kody, zastanawia mnie tylko dlaczego wcześniej się ta kontrolka nie zapalała tylko właśnie przy przestawieniu zapłonu się zapaliła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziaiaj sprawdziłem kod błędu to 35, kontrolka zapala się w trakcie postoju po przejechanym odcinku drogi chwile po zgeszeniu swiateł mijania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kowal902202

dziaiaj sprawdziłem kod błędu to 35, kontrolka zapala się w trakcie postoju po przejechanym odcinku drogi chwile po zgeszeniu swiateł mijania.

No to masz juz odp co nie tak to silniczek krokowy cos z nim nie tak z obtotami wszzystko ok ??najlepiej wykrec go przeczysc podłacz nie wkrecajac do przepustnicy i wlanczaj zaplon wylanczaj zobacz czy grzybek sie wysuwa podczas wlanczania zaplonu i chowa po wyłaczeniu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz juz odp co nie tak to silniczek krokowy cos z nim nie tak z obtotami wszzystko ok ??najlepiej wykrec go przeczysc podłacz nie wkrecajac do przepustnicy i wlanczaj zaplon wylanczaj zobacz czy grzybek sie wysuwa podczas wlanczania zaplonu i chowa po wyłaczeniu

 

jutro sprawdzę go w ten sposób bo dzisiaj jak auto chodziło zdjęłem z niego wtyczkę i zero reakcji przygazowywałem i też nic sie nie działo takze czy on jest podłaczony czy nie jest tak samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kowal902202

jutro sprawdzę go w ten sposób bo dzisiaj jak auto chodziło zdjęłem z niego wtyczkę i zero reakcji przygazowywałem i też nic sie nie działo takze czy on jest podłaczony czy nie jest tak samo.

podczas pracujacego silnika po zjeciu wtyczki nic sie nie stanie bo silniczek bedzie wysuniety wez zdjemji wtyczke na zgaszonym silniku i zapal to jesli obroty bede wyskoko stały to znaczy ze silniczek zyje bo wysuwa sie a jesli obroty bede normalne to znaczy ze nie rusza sie woole

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas pracujacego silnika po zjeciu wtyczki nic sie nie stanie bo silniczek bedzie wysuniety wez zdjemji wtyczke na zgaszonym silniku i zapal to jesli obroty bede wyskoko stały to znaczy ze silniczek zyje bo wysuwa sie a jesli obroty bede normalne to znaczy ze nie rusza sie woole

 

no właśnie przy odpalaniu obroty idą w górę i spadają w dół, ale na przykład podczas jazdy w trakcie zmiany biegów nie spadają gwałtownie tylko wolniej, po chwili spadają niżej, ale mam problem z tą żółtą kontrolką uważam że obroty są zbyt wysokie na biegu jałowym niczym nie mogę ich obniżyć, auto nie posiada obrotościomierza ale tak na słuch 1200-1300 się utrzymują wszystko się stało po tym jak ruszyłem ten zapłon, ale przed tym był straszny muł a teraz ładnie wkręca się na obroty ale po nagrzaniu się silnika zapala się kontrolka błąd 35.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kowal902202

no właśnie przy odpalaniu obroty idą w górę i spadają w dół, ale na przykład podczas jazdy w trakcie zmiany biegów nie spadają gwałtownie tylko wolniej, po chwili spadają niżej, ale mam problem z tą żółtą kontrolką uważam że obroty są zbyt wysokie na biegu jałowym niczym nie mogę ich obniżyć, auto nie posiada obrotościomierza ale tak na słuch 1200-1300 się utrzymują wszystko się stało po tym jak ruszyłem ten zapłon, ale przed tym był straszny muł a teraz ładnie wkręca się na obroty ale po nagrzaniu się silnika zapala się kontrolka błąd 35.mozliwe ze tps masz walniety czujnik połozenia przepustnicy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rafcio693

jak dla mnie to nie jest do konca ustawiony dobrze zaplon i dlatego sieci sie chceck...cofnij go troszke do tylu..moze za bardzo go przyspieszyles i Ci sie nie zgrywa i wywala blad..co do wolnych obrotow to zgadzam sie ze silniczek krokowy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności