Gość adagor Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) jak dla mnie to nie jest do konca ustawiony dobrze zaplon i dlatego sieci sie chceck...cofnij go troszke do tylu..moze za bardzo go przyspieszyles i Ci sie nie zgrywa i wywala blad..co do wolnych obrotow to zgadzam sie ze silniczek krokowy.. zapłon delikatnie cofnąłem obroty są trochę niższe jak zapale światła są idealne i kontrolka sie nie zapala po wylaczeniu swiateł obroty znowu deliktnie rosna i po chwili zapal się kontrolka, zamówiłem używany monowtrysk kompletny także w tygodniu go zmienię bo coś z nim jest nie tak zresztą autem jeździł gościu bez filtra powietrza. Mam pytanko odnośnie świec zapłonowych dostałem od kolegi kiedyś świece bosch Super Plus WR7 LT +1, czy będą pasowały do astry 1.4 v8 1992 Edytowane 5 Lutego 2012 przez adagor   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49704-astra-14-1992-zap%C5%82on/page/2/#findComment-426151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adagor Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 (edytowane) Dzisiaj zapłon został ponownie ustawiony tak jak powinien być kontrolka sie nie zapala ale auto po wcisnieciu gazu na max na drugim biegu zamula na początku a później wchodzi juz normalnie na obroty, ale dzisiaj rano po odpaleniu auto wskoczylo mi gdzieś na 3500 obr, a moze i wyzej po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu było już ok. ale nieraz potrafi sobie troche podbić obroty, czy jakby ten silniczek był uszkodzony to też może miec cieżko wkrecać sie na obroty? Edytowane 6 Lutego 2012 przez adagor   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49704-astra-14-1992-zap%C5%82on/page/2/#findComment-426373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.