Skocz do zawartości

Pasek rozrządu wymiana


Gość Krzysiek_w46

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek_w46

witam widzę tu dużo opisów do wymiany rozrządu w omega ale 16v mam pytanie czy ktoś wymieniał sam rozrząd w 8v i czy ma jakiś schemat i czy warto od razu wymieniać pompę czy można sobie darować chętnie bym przyoszczędził jak się da bo już troszkę w niej zrobiłem pozdrawiam!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rafcio693

Z regoly to wymienia sie caly kpl razem z pompa wody..koszt pomy wody do 8V nie jest drogi..jesli chcesz zaoszczedzic to sprawdz czy pompa wody nie ma luzow i wyciekow i czy dobrze sie obraca...uwazam ze nowa poma wody wytrzyma dwie wymiany paska tak ok 120 tys km..mozna zaryzykowac...bo jak by siadla to rozne sa objawy..wyciek plynu..zatarcie..urwanie paska..silnik bum..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rafcio693

w oplach silniki 1.6 8V na 100% byly bezkolizyjne..czyli jak sie zerwal pasek rozrzadu nic sie nie dzialo..w silnikach 2.0 8V chyba jest tak samo ale nie jestem pewien

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może nabierz najpierw tej pewności :wink:

 

Wymienia się całość z pompą włącznie

jeśli chcesz mieć gwarancję bezawaryjnej pracy silnika.

 

Niejednokrotnie zdarza się

iż po jakimś czasie od wymiany paska

pompa zacznie puszczać dławikiem

czy rzęzić na łożysku

i tylko dlatego że szukało się oszczędności.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może nabierz najpierw tej pewności :wink:

 

Wymienia się całość z pompą włącznie

jeśli chcesz mieć gwarancję bezawaryjnej pracy silnika.

 

Niejednokrotnie zdarza się

iż po jakimś czasie od wymiany paska

pompa zacznie puszczać dławikiem

czy rzęzić na łożysku

i tylko dlatego że szukało się oszczędności.

 

Polska oszczędność z reguły wychodzi 2x drożej a jeśli wymienisz to sam spokojny sen jest warty więcej niż "korba która wyjdzie bokiem" :mrgreen:

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

w oplach silniki 1.6 8V na 100% byly bezkolizyjne..czyli jak sie zerwal pasek rozrzadu nic sie nie dzialo..w silnikach 2.0 8V chyba jest tak samo ale nie jestem pewien

 

Bezawaryjne to może i były ale bezkolizyjne to już zależy od zdolności manualnych kierowcy :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności