Gość corsiątko Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Ok jutro sprawdzę pobór prądu i dam znać co i jak. Aku ładuje się już 4h pokazuje 0,5-0,7A nie jest ciepły poziom elektrolitu jest w porządku przykrywa te płytki. Sprawdzałem multimetrem napięcie i pokazuje 13,30. edit // co do tego rysunku to nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem dla pewności narysowałem to i zamieszczam rysunek na serwerze. http://speedy.sh/XgkvJ/podlaczenie.png edit /// A więc tak Panowie i Panie jeszcze raz. Naładowałem akumulator, kupiłem szczotki do czyszczenia klem wyczyściłem podłączyłem aku i tak: na wyłączonym silniku pokazuje 12,8 na włączonym silniku pokazuje 14,5 oraz sprawdziłęm pobór prądu na postoju miernikiem przez odpięcie minusowej klemy i podłączenia jednego kabla do klemy a drugiego do akumulatora i na mierniku ustawiłem na 10A. wszystko wyłączyłem było tylko radio oraz centralny. Na mierniku pokazało 0,84 następnie wyłączyłem centralny oraz radia odpiąłem spadło do 80 więc zacząłem szukać przyczyny i zacząłem wyjmować bezpieczniki już po wyjęciu pierwszegoi spadło do 0,02. Bezpiecznik ten jest od awaryjnych, klaksonu i radia nie gra gdy wyjmę bezpiecznik świeci się tylko podświetlenie. Wykluczam radia gdy po odpięciu go dalej było to samo być może coś z centralnym gdyż kierunki są podpięte bo centralny. Co uważacie? Edytowane 6 Lutego 2012 przez corsiątko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49817-padaj%C4%85cy-akumulator/page/2/#findComment-426228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 (edytowane) witam po wyjęciu pierwszegoi spadło do 0,02. Bezpiecznik ten jest od awaryjnych, klaksonu i radia gdzieś na tych obwodach trzeba szukać" zwarć" potrzebny był by schemat elektryczny i nie będzie to bułka z masłem na wyłączonym silniku pokazuje 12,8 na włączonym silniku pokazuje 14,5 napięcia " być może coś z centralnym gdyż kierunki są podpięte pod centralny" zawsze można sprawdzić te wiązki przewodów, ale to wszystko po omacku.możliwe też że jakiś stycznik/przekażnik ma zwarcie ale który znalazłem takie coś:"sprawdź przekaźniki u mnie były przy aku jak nie mogłem znaleść problemu to szukałem na przekaźnikach wyciągałem przekaźniki na noc rano zakładałem i palił a jak nie to zobacz od strony pasażera w środku jak wyjmie się schowek tam ja miałem komputer z dwoma przekaźnikami u mnie były podtopione i robiły zwarcie "to jest wyrwane z kontextu ale uwrażliwia intuicje poszukiwawczą znalazłem jeszcze to: http://www.google.com/url?q=http://forum.opel24.com/topic/20693-pobor-pradu-przed-instalacje-w-spoczynku-03A/&sa=U&ei=niUwT-qRA5CFhQe36sjrCg&ved=0CBYQFjAJ&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNEskbCWYydxvLv52KAbowcSOexGsA Edytowane 8 Lutego 2012 przez tokar2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49817-padaj%C4%85cy-akumulator/page/2/#findComment-426432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość corsiątko Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 (edytowane) Jak narazie na noc wyciągam bezpiecznik, żeby nie rozładowywało. Muszę jeszcze sprawdzić tak, że odepne klakson i sprawdze pobór prądu a następnie to samo zrobię z kierunkami. Edytowane 6 Lutego 2012 przez corsiątko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/49817-padaj%C4%85cy-akumulator/page/2/#findComment-426472 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.