Skocz do zawartości

Padający akumulator.


Gość corsiątko

Rekomendowane odpowiedzi

Gość corsiątko

Ok jutro sprawdzę pobór prądu i dam znać co i jak. Aku ładuje się już 4h pokazuje 0,5-0,7A nie jest ciepły poziom elektrolitu jest w porządku przykrywa te płytki. Sprawdzałem multimetrem napięcie i pokazuje 13,30.

 

 

edit // co do tego rysunku to nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem dla pewności narysowałem to i zamieszczam rysunek na serwerze.

 

http://speedy.sh/XgkvJ/podlaczenie.png

 

 

edit ///

 

A więc tak Panowie i Panie jeszcze raz. Naładowałem akumulator, kupiłem szczotki do czyszczenia klem wyczyściłem podłączyłem aku i tak:

 

na wyłączonym silniku pokazuje 12,8

na włączonym silniku pokazuje 14,5

 

oraz sprawdziłęm pobór prądu na postoju miernikiem przez odpięcie minusowej klemy i podłączenia jednego kabla do klemy a drugiego do akumulatora i na mierniku ustawiłem na 10A. wszystko wyłączyłem było tylko radio oraz centralny. Na mierniku pokazało 0,84 następnie wyłączyłem centralny oraz radia odpiąłem spadło do 80 więc zacząłem szukać przyczyny i zacząłem wyjmować bezpieczniki już po wyjęciu pierwszegoi spadło do 0,02. Bezpiecznik ten jest od awaryjnych, klaksonu i radia nie gra gdy wyjmę bezpiecznik świeci się tylko podświetlenie. Wykluczam radia gdy po odpięciu go dalej było to samo być może coś z centralnym gdyż kierunki są podpięte bo centralny. Co uważacie?

Edytowane przez corsiątko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

po wyjęciu pierwszegoi spadło do 0,02. Bezpiecznik ten jest od awaryjnych, klaksonu i radia

gdzieś na tych obwodach trzeba szukać" zwarć" potrzebny był by schemat elektryczny i nie będzie to bułka z masłem

na wyłączonym silniku pokazuje 12,8

na włączonym silniku pokazuje 14,5

napięcia :spoko:

" być może coś z centralnym gdyż kierunki są podpięte pod centralny" zawsze można sprawdzić te wiązki przewodów, ale to wszystko po omacku.możliwe też że jakiś stycznik/przekażnik ma zwarcie ale który :mur:

znalazłem takie coś:"sprawdź przekaźniki u mnie były przy aku jak nie mogłem znaleść problemu to szukałem na przekaźnikach wyciągałem przekaźniki na noc rano zakładałem i palił

 

a jak nie to zobacz od strony pasażera w środku jak wyjmie się schowek tam ja miałem komputer z dwoma przekaźnikami u mnie były podtopione i robiły zwarcie "to jest wyrwane z kontextu ale uwrażliwia intuicje poszukiwawczą :idea:

znalazłem jeszcze to: http://www.google.com/url?q=http://forum.opel24.com/topic/20693-pobor-pradu-przed-instalacje-w-spoczynku-03A/&sa=U&ei=niUwT-qRA5CFhQe36sjrCg&ved=0CBYQFjAJ&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNEskbCWYydxvLv52KAbowcSOexGsA

Edytowane przez tokar2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość corsiątko

Jak narazie na noc wyciągam bezpiecznik, żeby nie rozładowywało. Muszę jeszcze sprawdzić tak, że odepne klakson i sprawdze pobór prądu a następnie to samo zrobię z kierunkami.

Edytowane przez corsiątko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności