Skocz do zawartości

Brak możliwości odpalenia auta na benzynie po wymianie radia


Gość muzyk2007

Rekomendowane odpowiedzi

Gość muzyk2007

Witajcie,

Nie wiem czy jest to przyczyną ale:

Kupiłem astrę bez radia i do tej pory wszystko było ok. Odpalał z "kopa" niezależnie od rodzaju paliwa na którym odpalałem (mam lpg) Postanowiłem kupić radio i je sam podłączyłem. radio ma wejście na kostkę więc podłączyłem kostę która była w aucie. jechałem na gazie i jak zwykle pod domem przełączyłem na benzynę i mi zgasł. Kręcenie nic nie dało, po przełączeniu na lpg odpalił.Obecnie nie mogę odpalić auta na benzynie ;( Pomyślałem że to wina radia, bo zaczęło się psuć wszystko po podłączeniu a słyszałem że kabelki może źle itp... Jestem całkowicie zielony w tych sprawach, to moje pierwsze auto i wiem zaledwie gdzie wlać paliwo i inne płyny... Proszę Was o wyrozumiałośc i podpowiedz, dziś mi wcale nie odpalił nawet na gazie. W ustawieniu przełącznika na gaz podczas odpalania klikało coś w przełączniku jakgdyby sam się na paliwo chciał przełączyć... plisss help :help:

 

Auto ma prąd, kontrolki się świecą, rozrusznik kręci. Raz załapał na chwilkę ale zgasł po chwili i koniec...

Edytowane przez muzyk2007
§4.2.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość muzyk2007

Po odłączeniu radia nadal nie można odpalić ?

Dziś dopiero wymontuję radio bo za póżno wczoraj wróciłem do domu...

 

 

po wyjęciu radia nic się nie zmieniło... Poczytałem trochę, czy mogłem uszkodzić jakiś bezpiecznik np od pompy paliwa i dlatego nie chodził mi na paliwie? po założeniu radia zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka chyba ze znaczkiem pompy, zbagatelizowałem ten fakt gdyż poprzedni właściciel mówił że to normalne w autach na gaz, ze zgaśnie jak odpale na nowo auto, ale auto juz na benzynie nie opaliło... jak przekręce kluczyk to nie słyszę pompy (czytałem że powinna chodzić) ale może to spowodowane jest pustm akumulatorem... proszę pomóżcie...