Skocz do zawartości

zaparowywanie i zamarzanie szyb od środka


Gość Rosser

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam astrę g 2000r 1.7 dti, otóż mam problem. nie wiem jak mis ię toz robiło ale objawy wyglądają dziwnie otóż: zaparowywują mi szyby , autko rozgrzewa się jest w nim goraco a szyby sa zaparowane, dzisiaj zauważyłem przy -10 od środa para zamarzła z niewiadomego mi powodu. Czy miał ktoś kiedyś taka przypadłosć?

 

ps. klima tez nie pomaga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rafcio693

Wymien filtr kapinowy czyli pylkowy, ktory znajduje sie za schowkiem pasazera..powinno pomoc..u mnie w drugim aucie czyli astra II nie bylo wogole..ktos wyciagnal i nie wlozyl a szyby parowaly strasznie..wlozylem nowy i jest ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie może zdjęcie jak wygląda ta klapka, dodam ejszcze iż od pewnego czasu ubywa mi płyn chłodniczy tylko w czasie jazdy bo nie widac wycieków w garażu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Tu znajdziesz zdjęcia: orum.opel24.com/topic/48875-Parujace-szyby/page__p__421510__hl__%2Bobieg+%2Bwewn%EAtrzny__fromsearch__1#entry421510

Jeżeli chcesz więcej poczytać to wpisz w wyszukiwarkę na forum: obieg wewnętrzny

Niekoniecznie płyn ubywa tylko podczas jazdy, może uciekać do silnika albo pod twoje nogi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiałbym filtr wewnątrz kabinowy i jak już będziesz zmieniał to kup węglowy jest minimalnie droższy a o niebo lepszy (zwłaszcza dla alergików)

 

Zacięta klapka też może być i z tego co mi się wydaję to na postoju przy zamkniętych drzwiach jak wciśniesz przycisk obiegu wewnątrz (kilka razy wł/wył) to słychać jak się zamyka i otwiera tylko wyłącz radio podczas nasłuchu :P

 

Jeśli ubywa płynu to sprawdź czy nie przybywa oleju bo wtedy będzie kiepsko :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, rozebrałem dzisiaj schowek okazało sie że silniczek sie zawiesił :P dostał 3 mocniejsze uderzenia i ruszył, co do filtra nie wiem nie sprawdzałem (przy -13 nie bede rozkrecał wszystkiego) dziękuje bardzo za pomoc. Co do płynu nie przybywa oleju olej czysty bez śladów płynu, co najciekawsze jest odwrotnie olej w płynie.

Edytowane przez Rosser

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Olej w płynie może oznaczać że masz padniętą uszczelkę pod głowicą lub samą głowicę. Może to być również pozostałość po usuniętej już wcześniej takiej awarii ale układ nie został dobrze przepłukany. Sprawdzałeś czy nasz sucho pod nogami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności