Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym raczej obstawiał chłodniczkę oleju która puszcza;]

 

 

Jeżeli chodzi o olej w zbiorniczku wyrównawczym to ja to już przerabiam od dwóch lat:

- wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie itd. ( przez jakiś czas czystko, póżniej powrót i od nowa olej w zbiorniczku)

- wymiana chłodniczki oleju ( nowa przyjechała z Niemiec) ( dwa miesiące z głowy ale znowu jest to samo cały czas widać olej)

Z tego co się dowiadywałem (oczywiście po tych wszystkich wymianach), że to nie jest ani uszczelka, ani chłodniczka tylko uszczelniacze wtryskiwaczy!

 

A jeżeli chodzi o parowanie szyb ja mam to samo: wymieniony filtr pyłkowy, sucho pod nogami a parują. Po przejechaniu kilkudziesieciu km szyby w tylnych drzwiach są zaparowane tak że nic nie widać, jak sam jadę to ratuję się tym że uchylam trochę szybę od strony pasażera, gorzej jak mam pasażerów.

Tej zagadki jeszcze nie rozwiązałem, ale nadal walcze :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/49966-zaparowywanie-i-zamarzanie-szyb-od-%C5%9Brodka/page/2/#findComment-427236
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności