Skocz do zawartości

tigra nie pali na trzeci cylinder


Gość marwiz

Rekomendowane odpowiedzi

Przedstawie sie jetem marwiz,mam tigre od 4lat,od pol roku zaczol sie problem silnik 14.16v rok 1998.nie pali mi na trzci cylinder,na duzych obrotach,jak jade szybciej wszystko ok na saniu jak zimna tez ok natomiast na wolnych obrotach nie pali na ten cylinder,przez to przybywa paliwa do oleju,auto uzywane tylko w miescie przez co duzo wolnych obrotow,spalanie 16l na 100km,bardzo duzo przedtym palila10l,no to jescze uchodzilo a teraz porazka.auto odalem do mechanika wymienil.

1-swiece

2-przewody napiecia

3-sonde lamda

4-czujnik polozenia walu

5-czujnik temperatury

6-czyszczenie egr

7-zmiana listwy z wtryskami

8-silniczek krokowy przeczyszczony

komputer nie wykazuje zadnych bledow,i co dalej mam robic jak auto nie chodzi dobrze,moze ktos mial podobne problemy i doradzi co robic,jak tak dalej bede jezdzil po mechanikach to niedlugo wymienie caly samochod a on dalej nie bedzie palil na jeden tlok,prosze o porade.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plynu nie ubywa a mechanik mysle ze sprawdzal czy jest prad z cewki az taki tepy chyba nie byl,mechnik mysli ze bedzie walniety komputer,ale ja watpie aby komputer byl walniety,mysle jeszcze ze to moze byc,czujnik spalania stukowego,tylko nie wiem czy to ma cos wspolnego z tym ze nie pali na jedna swiece przy wolnych obrotach

Edytowane przez marwiz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakieś błędy są ? Uszkodzony czujnik sp. st. wywalałby chyba check engine.

Spróbuj podmienić tego DISa (cewkę) na początek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość harnas666

Witam,

Twoje problemy mogą mieć przyczyny w układzie tłokowym. Przypuszczam, że masz dziurę w tłoku, tak jak w moim przypadku. Jest to problem silników X14XE.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec tak,dolalem pol litra denaturatu do paliwa,nagle po 3dniach jazdy auto zaczelo inaczej chodzic wiec sprawdzilem po przewodach,okazalo sie ze na wszystkie prad idzie i jest wszedzie iskra,wiec pali na wszystkie,natomiast auto po mechaniku zaczelo duzo gorzej zapalac na zimnym zapali natomiast jak sie rozgrzeje i postoji z 15min jest ciezko uruchomic,no ale odpali wczesniej palila od dotkniecia,ale jest wiekszy problem poniewaz dalej dostaje sie paliwo do oleju,i jego stan sie powieksza,skoro juz pali na wszystkie swiece skad teraz dostaje sie paliwo do oleju,jaka moze byc przyczyna,raczej przepalenie tloka wykluczam poniewaz auto idzie jak burza,ma kopyto dobre przyspieszenie itd na wolnych obrotach juz nie pyrkocze,spalanie zmniejszylo sie z 16l do 10l wiec jest znacznie lepiej ale jeszcze nie to

Edytowane przez marwiz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności